-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Date: Tue, 22 Nov 2011 12:20:46 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <jag0ii$h04$1@news.onet.pl>
References: <ja6oqp$uk4$1@news.onet.pl> <s...@u...sie.pl>
<jade7h$765$1@news.onet.pl> <s...@u...sie.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.231.11.10
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1321960850 17412 109.231.11.10 (22 Nov 2011 11:20:50 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 11:20:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <s...@u...sie.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415129
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-22 06:34, Rafal Lorenc pisze:
> N75 odpowiada za podciągnięcie gruszki do góry (zassanie) a sprężyna
> odbija i pozwala na zbicie ciśnienia, więc jeżeli miałbyś niedoładowanie
> to mógłbyś myśleć o N75.
A sprężyna jak odbije aktuator gdy zawór N75 będzie trzymał podciśnienie
na wyjściu na aktuator?
> Jeżeli mieszek dziruawy to do wymiany i powinno wszystko wrócić do
> normy. Dla świętego spokoju po wymianie zrób sobie logi 8 i 11 kanał na
> raz - bo wartość z przepływki teraz jest za wysoka i sugeruje również awarię
> przepływomierza.
Przepływy zamykają skalę bo i ciśnienie doładowania praktycznie zamyka
skalę. Przepływka jest nowa, oryginalna i z resztą przepływomierz nie ma
praktycznie wpływu na to ile doładowuje turbo, jedynie służy do korekcji
dawki paliwa.
Mam nadzieję że nowy aktuator rozwiąże sprawę.
P.S. Jakie podciśnienie powinien mieć aktuator przy ustawianiu skrajnego
położenia sztangi? 17PSI?
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.11 12:43 Rafal Lorenc
- 22.11.11 13:17 Lewis
- 22.11.11 13:39 Rafal Lorenc
- 22.11.11 16:00 Lewis
- 23.11.11 22:02 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO