eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNotlauf - próbowałem wszystkiego. › Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
  • Data: 2011-11-19 16:37:41
    Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-11-19 12:30, Karolek pisze:
    > W dniu 2011-11-19 10:23, Lewis pisze:
    >
    >>
    >> Sztanga aktuatora nie była ruszana, jest fabrycznie zabezpieczona farbą,
    >
    > I tak bym to sprawdzil, szczegolnie, ze do czyszczenia geometrii trzeba
    > sciagac silownik.

    Owszem siłownik był wyjmowany i dokładnie czyszczony oraz przesmarowany
    smarem miedziowym, nie stawiał ponadnormalnego oporu.

    >
    >> po zdjęciu podciśnienia z aktuatora turbo doładowuje do max 0,7bar.
    >>
    >
    > Moze silownik podcisnieniowy sie zacina i stad te problemy (jak sam
    > silownik jest zapieczony to objawy sa w zasadzie identyczne jak w
    > przypadku zapieczonych lopatek zmiennej geometrii).


    Spróbuję jeszcze raz z tym siłownikiem ale nie wydaje mi się aby turbina
    i siłownik były źle wyczyszczone i nadal się zacinały.


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: