  • 51. Data: 2009-10-02 15:15:25
    Temat: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Gadżeciarz !
    > JaC
    >

    > -----

    wystarczający powód, żeby to mieć.

    To ja znam inną definicję gadżeciarza. To ktoś, kto ma różne
    rzeczy dlatego że są fajne, a nie dlatego że mu się przydają.
    Wspominał Ci ktoś, że odpisuje się pod cytatem? No popatrz,
    ja sobei z tym radzę, mimo że piszę z netbooka. ;)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 52. Data: 2009-10-02 17:46:54
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ąćęłńóśźż napisal(a):

    > http://pejzaze.onet.pl/67053,gr,1,26,0,,galeria.html

    dużo spałeś w pracy widzę ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 53. Data: 2009-10-02 17:49:06
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-02 16:19, Użytkownik Mariusz Kruk napisał:

    > Że zacytuję, bo najwyraźniej nie zauważyłeś - "dalece nie wszystkie
    > biurka w domach to wynalazki z łotewerramy za 300zł".
    > I owszem, raczej ktoś, kto kupuje laptopa za 2kzł będzie uważał na każde
    > kilkaset złotych.

    Czyli jednak się zafiksowałeś. :-)

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2009-10-02 22:59:15
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Przy codziennej pracy przez godzinę lub dwie już warto wstawić.
    > Ochoty nie muszą mieć ale o wygodę i estetykę powinni zadbać.
    Luz, pokaż mi ładne, ergonomiczne i stylowe biurko komputerowe pasujące
    do salonu z masywnymi, dębowymi meblami.

    > I to czegoś dowodzi ?
    Tego, że nie ma 'nagonki że laptop jest idealny dla "prawie wszystkich"'

  • 55. Data: 2009-10-03 07:42:45
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-03 00:59, Użytkownik Piotr napisał:

    > Luz, pokaż mi ładne, ergonomiczne i stylowe biurko komputerowe pasujące
    > do salonu z masywnymi, dębowymi meblami.

    Nie rób z siebie dziecka neostrady. Sam sobie poszukaj pasującego
    mebla i sam za niego zapłać. No z tym zapłać to jeszcze możesz
    liczyć na rodziców.

    > Tego, że nie ma 'nagonki że laptop jest idealny dla "prawie wszystkich"'

    Masz problemy z wyciąganiem logicznych wniosków.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2009-10-03 08:41:53
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-01 19:22:11 +0200, Zbylut <Z...@N...zzz> said:

    > stacjonarkę do noszenia pomiędzy biurem a domem i innymi miejscami?
    > Ciekawe...

    Lekarze alarmują, że ludzie tera się za mało ruszają. Buda pod jedną
    pachę, monitor pod drugą, klawiatura w foliówce na szyji i myk myk po
    schodach. I tak ze 2 razy dziennie. Prawie jak siłownia. ;-)

    de Fresz

  • 57. Data: 2009-10-03 12:44:36
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > :-) Byłbym niezmiernie wdzięczny za parę porad jak uniknąć
    > chaosu kablowego przy kompie stacjonarnym. Ostatnio kupiłem
    > takie osłonki na kable, jest trochę lepiej. Ale nadal mnie
    > te kable wyprowadzają z równowagi.

    jesli chcesz w miare komfortowo pracowac na notebooku kabli rowniez nie
    unikniesz.
    zew monitor to dodatkowe kable z notebooka do monitora, dodatkowa mysz,
    dodatkowa klawiatura i zasilacz.
    jesli masz internet po wifi to odpada ci kabel sieciowy, ale jesli nie to
    juz masz 5 kabli :)

    nie kojarze zeby przy desktopie bylo wiele wiecej kabli :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 58. Data: 2009-10-03 12:46:28
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Wspominał Ci ktoś, że odpisuje się pod cytatem? No popatrz,
    > ja sobei z tym radzę, mimo że piszę z netbooka. ;)

    on jest za glupi na to zeby to zrozumiec :)
    udaje idiote od wielu wielu lat(hmmm a moze nie udaje :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 59. Data: 2009-10-03 12:49:46
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Skoro cały czas na zasilaczu, to tak. Wątpię, by tych biurek
    > było aż tak dużo.

    w wiekszosci sie z toba zgadzam, i mamy podobna opinie o czasami durnym
    kupowaniu notebookow i obnizaniu sobie komfortu pracy tylko dlatego ze
    notebook jest modny.
    ale Zblut ma racje w tym przypadku.

    sam oporocz desktopa mam sluzbowego notebooka i mimo ze z 90% pracuje przy
    biurku to jednak musze miec notebooka.
    spotkania w salach konferencyjnch gdzie musze byc z notebookiem,
    konfigurowanie sprzetu po serwerowniach gdzie musze miec ze soba notebooka,
    wyjazdy czy tez praca z domu zmusza mnie do tego zeby miec notebooka a nie
    desktopa.

    mimo tego oczywiscie kabli na biurku mam cala mase bo zeby komfortowo
    pracowac na notebooku nie da sie ich uniknac :)
    mam klawiature, mysz, zew monitor, drugi zasilacz(jeden mam na stale w
    torbie), siec :)
    prawie jak desktop :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 60. Data: 2009-10-03 17:07:24
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości ...

    > To po co kupowałeś komputer przenośny? Trzeba było stacjonarny.

    Ze względu na to, że nie korzystam cały czas z niego, wtedy zwijam go i
    chowam do biurka - w ten sposób mam znacznie wiecej miejsca na biurku.
    Druga sprawa to jak pisałem ma on ekran 17,2" panoramiczny, duża klawiaturę,
    duże klawisze, osobno numeryczną, wiec praktycznie nie ma róznicy jesli
    chodzi o ergonomie pracy w stosunku do stacjonarnego.

    T.