  • 1. Data: 2009-09-23 22:29:00
    Temat: Dell E5400 - czy warto?
    Od: Tomek <t...@g...pl>

    Witam,
    znajomy ma do sprzedania laptopa Dell LATITUDET E5400, produkt jest nowy.
    Cena około 2 600 netto.
    Czy waszym zdaniem ten sprzęt się nadaje do zakupu czy jest już może
    technologicznie przestarzały.
    Poniżej zamieszczam parametry:
    > Procesor Intel(R) Core(TM)2 Duo T7250 (2.0GHz,800MHz, 2MB)

    Proszę o info czy laptop jest warty tej ceny. Jeśli nie, to proszę o
    sugestie dot. sprzętu o przekątnej 14'' i cenie do 3 000 zł netto.

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2009-09-24 05:40:42
    Temat: Re: Dell E5400 - czy warto?
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 00:29:00 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > Cena około 2 600 netto.
    > Czy waszym zdaniem ten sprzęt się nadaje do zakupu czy jest już może

    Nie żartuj sobie. Ten sprzęt jest aktualnie produkowany przez Della jako
    podstawowa linia notebooków dla biznesu. Procesor mógłby być lepszy, ale
    cena jest bardzo dobra i nie ma co grymasić.

    > Poniżej zamieszczam parametry:

    Jeśli chcesz na tej maszynce normalnie pracować, musisz dołożyć jeszcze
    2 GB RAM.

    > Proszę o info czy laptop jest warty tej ceny. Jeśli nie, to proszę o
    > sugestie dot. sprzętu o przekątnej 14'' i cenie do 3 000 zł netto.

    Ciężko będzie znaleźć coś lepszego w tej cenie i z
    _tak_dobrą_gwarancją_. Dla wszystkiego poproś znajomego o service tag
    tego notebooka i sprawdź jego historię na stronie producenta.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 3. Data: 2009-09-24 07:48:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Michal Kawecki" <k...@o...px> wrote in message

    > Nie zartuj sobie. Ten sprzet jest aktualnie produkowany przez Della jako
    > podstawowa linia notebooków dla biznesu. Procesor móglby byc lepszy, ale
    > cena jest bardzo dobra i nie ma co grymasic.

    Z cena w parze idzie niestety dosc przecietna jakosc wykonania, plastiki
    bardzo nieprzyjemne, ostre krawedzie itp.

    Zreszta 2600 netto jest z kosmosu chyba, Dell UK ma w ofercie ten sam laptop
    z Vista Home Basic (wiecej do domu nie potrzeba) i 2GB RAMu za ok 2100zl
    netto po aktualnym kursie..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2009-09-24 09:56:34
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 08:48:39 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > z Vista Home Basic (wiecej do domu nie potrzeba) i 2GB RAMu za ok 2100zl

    Nie wierzę. Wskaż konkretną ofertę w takiej cenie na _nowego_ notebooka
    E5400 z 3-letnią gwarancją NBD.

  • 5. Data: 2009-09-24 10:06:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Nie wierzę. Wskaż konkretną ofertę w takiej cenie na _nowego_ notebooka
    > E5400 z 3-letnią gwarancją NBD.

    Przepraszam, z 3 letnia NBD to bedzie ok 2560. Tak czy inaczej mialem te
    Delle w rekach i nie sprawiaja wrazenia zbyt solidnych.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2009-09-24 11:53:47
    Od: Kuba <j...@N...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 11:06:27 +0100, kamil napisał(a):

    > "Michal Kawecki" <k...@o...px> wrote in message

    > Przepraszam, z 3 letnia NBD to bedzie ok 2560. Tak czy inaczej mialem te
    > Delle w rekach i nie sprawiaja wrazenia zbyt solidnych.

    Witam,
    dziękuje za odpowiedzi.
    Czy Kamil jesteś w stanie polecić jakis fajny sprzęt z dell, IBM lub hp.
    Jedyne wymagania jakie mam to 14" i cena rynkowa nie wieksza niż 4000 zł
    netto. Interesują mnie tylko te firmy ponieważ mam możliwość kupna ich w
    atrakcyjnej cenie.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 7. Data: 2009-09-25 06:46:46
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    kamil wrote:

    > Przepraszam, z 3 letnia NBD to bedzie ok 2560. Tak czy inaczej mialem
    > te Delle w rekach i nie sprawiaja wrazenia zbyt solidnych.

    Prawda - mamy trochę różnych z serii E w firmie - porażka pod względem
    jakości wykonania... Produkowane w Łodzi...

    KZ

  • 8. Data: 2009-09-25 11:03:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "KZ" <n...@a...com.pl> wrote in message

    > Prawda - mamy trochę różnych z serii E w firmie - porażka pod względem
    > jakości wykonania... Produkowane w Łodzi...

    Tez to zauwazylem od momentu przeniesienia fabryki. Wasze tez juz nawet
    naklejek z kluczem windowsa nie maja? Kryzys pelna geba...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2009-09-25 15:41:30
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 08:46:46 +0200, KZ napisał(a):

    > Prawda - mamy trochę różnych z serii E w firmie - porażka pod względem
    > jakości wykonania... Produkowane w Łodzi...

    Nie zauważyłem różnicy w jakości wykonania Delli E5500 produkowanych w
    Łodzi i w Irlandii. Tłuczemy je od blisko roku w firmie i jak na razie
    nie mam z nimi żadnych problemów.

  • 10. Data: 2009-10-01 18:56:53
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > "KZ" <n...@a...com.pl> wrote in message

    > Tez to zauwazylem od momentu przeniesienia fabryki. Wasze tez juz nawet
    > naklejek z kluczem windowsa nie maja? Kryzys pelna geba...

    Poszukaj tej naklejki pod bateria