  • 1. Data: 2009-09-24 08:19:12
    Temat: Laptop gubi dane bramy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Mam modem-router asmaxa br800c2.
    Do niego podłączone są trzy kompy stacjonarne i jest ok. Do czwartego portu
    podłączyłem router Modecom MC420- aby mieć możliwość pracy na laptopie po
    wifi(asmax nie ma wifi)
    Problem jest następujący.
    W ustawieniach sieciowych na laptopie mam nadane nr IP ręcznie, maskę
    podsieci a jako brama domyślna wpisane mam adres asmaxa(10.0.0.2)
    Wszystko ładnie działa tylko po wyłączeniu laptopa i jego ponownym
    uruchomieniu giną dane bramy domyślnej.
    Adres IP zostaje, maska podsieci też zostaje a w pozycji brama domyślna nie
    ma nic. Musze za każdym razem ręcznie wpisywać adres bramy i wtedy net
    działa.
    Laptop to Lenovo ideapad g550

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-09-24 10:27:36
    Temat: Re: Laptop gubi dane bramy
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]
    > nie ma nic. Musze za każdym razem ręcznie wpisywać adres bramy i wtedy net

    To raczej problem programowy.

  • 3. Data: 2009-09-24 13:06:32
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>

    kris pisze:
> [...]
    > Adres IP zostaje, maska podsieci też zostaje a w pozycji brama domyślna
    > nie ma nic. Musze za każdym razem ręcznie wpisywać adres bramy i wtedy

    Gdzieś czytałem, że Vista miała/ma taką przypadłość, ale chodziło chyba o
    stan wstrzymania. Jest na to poprawka.

    Łukasz Rostalski