eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim › Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
  • Data: 2011-03-02 21:10:37
    Temat: Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d6ea053$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin MariuszM

    > Ja raz przejechałem i nakręciłem z tego film. Miałem już dawno wrzucić,
    > ale jakoś mi się nie chce. Całkiem zabawny i to wcale nie było w
    > godzinach, gdy jeździ się tam najszybciej.
    >
    > --

    W ciagu dnia to raczej ciezko tam utrzymac jakakolwiek przelotowa
    predkosc. Nawet tak zeby poprostu jechac plynnie.

    Zasadniczo co do tego watku, w calym kraju sie tak dzieje, nie ogladam
    innych regionalnych tv bo pewnie tam tez podaja takie "kwiatki". Akurat TVN
    Warszawa to lubi takie tematy.

    Ja osobiscie nie jestem zwolennikiem takiego zap... po miescie, gdziekolwiek
    by to nie bylo. Ale swiety tez nie jestem.

    Dawno dalej w kraj nie jezdzilem, ale w zeszly czwartek trafila sie trasa do
    Sosnowca to jakos tak ze startem z Gagarina i meta u klienta wyszlo 3.30h z
    postojem po herbate w MC. Ale i tak nie lubie jezdzic DK.

    PZDr
    Adam