  • 1. Data: 2011-03-02 20:19:35
    Temat: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,jechala-16
    2-km-h-bo-spieszyla-sie-na-zajecia,91234.html

    Hehe. Niezle.

    Ale to pewnie pogoda robi swoje bo coraz wiecej jest rajdowcow. Szkoda tylko
    ze wiekszosc z nich umie jezdzic szybko tylko po linii prostej ;)

    Dzis tak z ciekawosci sie spoookojnie przejechalem z Gagarina do
    Woycickiego. No i jakos jadac 90km/h bylem jednym z wolnejszych pojazdow.
    Ale za to w zasadzie od tego Gagarina do punktu docelowego dojechalem bardzo
    plynnie. Wyjazd 8.30

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2011-03-02 20:36:46
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-03-02 20:19, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    > Woycickiego. No i jakos jadac 90km/h bylem jednym z wolnejszych
    > pojazdow. Ale za to w zasadzie od tego Gagarina do punktu docelowego

    Jechalem tam szybciej :P
    Mandat tez dostalem ale czemu nie mam takiej fajnej foty !

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 3. Data: 2011-03-02 20:37:59
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2-03-2011 20:19, Adam Szewczak pisze:

    > Hehe. Niezle.

    Książę kupił auto, żeby malowana lala miała czym jeździć na studia:)

> [...]
    > Woycickiego. No i jakos jadac 90km/h bylem jednym z wolnejszych
    > pojazdow. Ale za to w zasadzie od tego Gagarina do punktu docelowego
    Przejedz się Puławską z DC do Piaseczna tyle ile przepisy pozwalają,
    najlepiej środkowym pasem.
    Fajne doświadczenie:-)
    --
    M.

  • 4. Data: 2011-03-02 20:52:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzyss

    > Jechalem tam szybciej :P

    Do pragi?

  • 5. Data: 2011-03-02 20:53:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MariuszM

    > Przejedz się Puławską z DC do Piaseczna tyle ile przepisy pozwalają,
    > najlepiej środkowym pasem.
    > Fajne doświadczenie:-)

    Ja raz przejechałem i nakręciłem z tego film. Miałem już dawno wrzucić,
    ale jakoś mi się nie chce. Całkiem zabawny i to wcale nie było w
    godzinach, gdy jeździ się tam najszybciej.

  • 6. Data: 2011-03-02 20:54:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Szewczak

    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,jechala-16
    2-km-h-bo-spieszyla-
    sie-na-zajecia,91234.html

    > Hehe. Niezle.

    Ojejku! To przeokropne!

  • 7. Data: 2011-03-02 21:10:37
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > ale jakoś mi się nie chce. Całkiem zabawny i to wcale nie było w
    > godzinach, gdy jeździ się tam najszybciej.

    W ciagu dnia to raczej ciezko tam utrzymac jakakolwiek przelotowa
    predkosc. Nawet tak zeby poprostu jechac plynnie.

    Zasadniczo co do tego watku, w calym kraju sie tak dzieje, nie ogladam
    innych regionalnych tv bo pewnie tam tez podaja takie "kwiatki". Akurat TVN
    Warszawa to lubi takie tematy.

    Ja osobiscie nie jestem zwolennikiem takiego zap... po miescie, gdziekolwiek
    by to nie bylo. Ale swiety tez nie jestem.

    Dawno dalej w kraj nie jezdzilem, ale w zeszly czwartek trafila sie trasa do
    Sosnowca to jakos tak ze startem z Gagarina i meta u klienta wyszlo 3.30h z
    postojem po herbate w MC. Ale i tak nie lubie jezdzic DK.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2011-03-02 21:14:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Mar 2011 20:19:35 +0100 osobnik zwany Adam Szewczak
    wystukał:

> [...]
    >
    > Ale to pewnie pogoda robi swoje bo coraz wiecej jest rajdowcow. Szkoda
    > tylko ze wiekszosc z nich umie jezdzic szybko tylko po linii prostej ;)

    co tylko pokazuje, że ograniczenie na 2x3 rozdzielone pasy bezkolizyjne
    jest absurdalne.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2011-03-02 21:22:39
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    2-km-h-bo-spieszyla-
    > sie-na-zajecia,91234.html

    > co tylko pokazuje, że ograniczenie na 2x3 rozdzielone pasy bezkolizyjne

    No niby tak, ale trzeba przyjac ze jak bedzie ograniczenie do 120 to Ci
    co beda mogli beda jezdzic 180.

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2011-03-02 21:57:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Szewczak

    > No niby tak, ale trzeba przyjac ze jak bedzie ograniczenie do 120 to
    > Ci
    > co beda mogli beda jezdzic 180.

    Po pierwsze nie trzeba przyjąć, to jest właśnie głupie myślenie które
    powoduje, że wszyscy praktycznie łamią PoRD. Po drugie jak chcą to i
    teraz jeżdżą bo za +101 km/h jest taki sam mandat jak za +51 km/h. Często
    to widać też na Puławskiej czy wisłostradzie, gdzie wiele osób jedzie
    150-200 km/h, a nawet szybciej.