  • Data: 2014-04-01 22:26:56
    Temat: Re: Nokia X/XL OT
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > jak powstawał windows mobile to większość świadomych ludzi przestawiała
    > ręcznie pasek do góry.

    Ten pasek w Windows Mobile jest u góry. To nie wiem, z góry na górę go
    ręcznie przekładają czy może Bill się ugiął. Jakąś historię na pewno
    wymyślisz.

    > http://www.vege.pl/netykieta.htm
    > tu jest informacja (nieaktulana) ze jedyną dozwoloną tutuaj jest iso. wiem
    > że unikod jest dozwolony, ale zakładając że autor strony coś jednak
    > wiedział o tym co pisze, a Ty napisałeś że "trwa to już 20 lat" to by
    > znaczyło że strona powstała w 1994 roku? Na podstawie tego wywodu spróbuj
    > ocenić swoją inteligencje

    Jesteś żałosny. Obserwuję samodzielnie od tych 20 lat jak to niektóre
    ludziki snobują się na inne standardy, kodowania !!! Taka witryna
    http://www.niusy.pl/ . A poza tym zamkniętym światem wszystko dzieje się
    normalnie. Jak w 1994 (to jest 20 lat temu) pojawił się Windows NT
    Microsofta oparty o unikod to dzisiaj ten unikod jest używany powszechnie we
    wszystkich urządzeniach. Informacje na temat http://www.unikod.pl/ . Świat
    bierze z tego internetu i daje mu to, co jest wartościowe a takie "shity"
    jak niusy, irc czy ISO-8859 umierają.

    > Sprawdziłeś jakie kodowanie mają napisy w filmach ( ostatnie 20 lat
    > najlepiej)? czy tzw "duma" nie pozwala?

    Bez urazy, ale mam to w ...

    Spotyka się na świecie jeszcze drewniane wiatraki.... w skansenach