  • 1. Data: 2014-03-31 15:08:43
    Temat: Nokia X/XL
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nokia-x-i-xl-ofic
    jalnie-w-polsce-ceny-,2,3,30258.html

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 2. Data: 2014-03-31 16:17:04
    Temat: Re: Nokia X/XL
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-03-31 15:08, ALEX Alpha MR wrote:
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nokia-x-i-xl-ofic
    jalnie-w-polsce-ceny-,2,3,30258.html

    http://www.spidersweb.pl/2014/03/nokia-x-xl-opinie.h
    tml

  • 3. Data: 2014-03-31 16:41:36
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-03-31 15:08, ALEX Alpha MR wrote:
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nokia-x-i-xl-ofic
    jalnie-w-polsce-ceny-,2,3,30258.html

    Antutu: Nokia X ok 7tys
    GoClever za 299pln: ok 12tys.
    Brak dostepu do sklepu Googla oraz kafelkowość wróżą temu rozwiązaniu
    wręcz 'nieziemską popularność' ;)

  • 4. Data: 2014-03-31 17:09:43
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-03-31 16:41, AL pisze:

    jalnie-w-polsce-ceny-,2,3,30258.html

    > Antutu: Nokia X ok 7tys
    > GoClever za 299pln: ok 12tys.
    > Brak dostepu do sklepu Googla oraz kafelkowość wróżą temu rozwiązaniu
    > wręcz 'nieziemską popularność' ;)

    Nie zapominaj że to jednak Nokia. A to duuużo więcej niż np GoClever.

  • 5. Data: 2014-03-31 17:10:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

  • 6. Data: 2014-03-31 17:23:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-03-31 16:41, AL pisze:
    >>> http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nokia-x-i-xl-ofic
    jalnie-w-polsce-ceny-,2,3,30258.html

    >Nie zapominaj że to jednak Nokia. A to duuużo więcej niż np GoClever.

    W sensie prestizu, jakosci, czy przyszlych klopotow ?

    J.

  • 7. Data: 2014-03-31 18:07:15
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 31.03.2014 17:23, J.F pisze:
    jalnie-w-polsce-ceny-,2,3,30258.html

    > W sensie prestizu, jakosci, czy przyszlych klopotow ?
    >
    > J.

    ja przez prawie dziesięciolecie, śmiałem się ze tylko microsoft jest
    taką firmą którą może wprowadzać w polsce standardy nie zgodne z
    polskimi normami i logiką - i wygrać. Równiez nokia była jedyną w owym
    czasie firmą, która w smsach na siłę wciskała polskie znaki, (zamiast
    abc, było aąbcć...) i nie dało się tego wyłaczyć. Podobnie pewien
    telefon nokii miał bluetootch, ale nie umiał przez BT wysyłać i odbierać
    plików. takie rzeczy tylko w nokii (nie w erze)
    Teraz obydwie firmy pracują nad jednym telefonem, i to z przerobionym
    androidem! Nic co stworzy taki duet mnie nie zdziwi. PRzekornie, nawet
    postawiłbym na to ze Budżetowa (czytaj gówniana) nokia zdobędzie większą
    popularność niż goclever. Jak to ktoś pisał, być moze cały ten cyrk
    służy temu, aby pokazać jak dupiaty jest android, a jaki fajny ten nowy WP
    ToMasz

  • 8. Data: 2014-03-31 18:23:46
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-03-31 17:23, J.F pisze:

    jalnie-w-polsce-ceny-,2,3,30258.html

    > W sensie prestizu, jakosci, czy przyszlych klopotow ?

    W sensie potencjału.

  • 9. Data: 2014-03-31 18:27:54
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-03-31 18:07, ToMasz pisze:

> [...]
    > czasie firmą, która w smsach na siłę wciskała polskie znaki, (zamiast
    > abc, było aąbcć...) i nie dało się tego wyłaczyć.

    A po co wyłączyć? To akurat było bardzo sensowne.

    Podobnie pewien
    > telefon nokii miał bluetootch, ale nie umiał przez BT wysyłać i odbierać
    > plików.

    Jakoś takiego nie widziałem. A sporo modeli przeszło przez moje ręce.
    Nie mylisz z iPhone aby?

    > takie rzeczy tylko w nokii (nie w erze)

    Raczej w opowieściach. Dziwnej treści.

  • 10. Data: 2014-03-31 18:43:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
    >ja przez prawie dziesięciolecie, śmiałem się ze tylko microsoft jest
    >taką firmą którą może wprowadzać w polsce standardy nie zgodne z
    >polskimi normami i logiką - i wygrać.

    No, akurat te normy to do d* byly.
    I to chyba szersze zjawisko - na calym swiecie sporo te komputery
    przestawily.

    >Podobnie pewien telefon nokii miał bluetootch, ale nie umiał przez BT
    >wysyłać i odbierać plików. takie rzeczy tylko w nokii (nie w erze)

    Chyba nie tylko - BT w ogole jest traktowany troche po macoszemu.

> [...]
    >nawet postawiłbym na to ze Budżetowa (czytaj gówniana) nokia
    >zdobędzie większą popularność niż goclever.

    Niz GoClever to byc moze - "tania" nokie sporo osob chetnie kupi, o
    GoClever wiekszosc nawet nie slyszala.
    Dlatego porownaj raczej z Samsungiem, LG, HTC, Sony ...

    >Jak to ktoś pisał, być moze cały ten cyrk służy temu, aby pokazać jak
    >dupiaty jest android, a jaki fajny ten nowy WP

    Kto wie ... ale to sie moze zle skonczyc.
    Wymiana informacji miedzy ludzmi jednak jest, i to coraz latwiejsza.

    J.