  • Data: 2014-04-01 18:03:52
    Temat: Re: Nokia X/XL OT
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    do wszystkich. moim zdaniem, mikrosoft i nokia miały wszyskto i
    wszysktkich w swoich naprawdę wielgaśntych dupskach. możecie się z tym
    nie zgadzać, ale spróbujcie podac przykład kiedy to jedna z tych firm,
    zrobiła coś pod naciskiem społeczności. dlamnie nacisk społeczności dla
    nich był jak nacisk mrówki na stopę słonia. Wiec dla tego nic,
    absolutnie nic mnie nie zdziwi.

    > Weź se Windows Mobile
    jak powstawał windows mobile to większość świadomych ludzi przestawiała
    ręcznie pasek do góry.

    > A na trąbie jak dymasz ?
    to już moja tajemnica, natomiast Ty na 100% musiałeś konfigurować
    outlooka WBREW temu co bill przykazał. tu by się bardziej przydało
    zapytać kto jest dymany?

    > Jaaasme, wszyscy przeszli na Unikod a ten dalej przeżywa ISO-8859-2. 20
    > lat to już trwa...
    http://www.vege.pl/netykieta.htm
    tu jest informacja (nieaktulana) ze jedyną dozwoloną tutuaj jest iso.
    wiem że unikod jest dozwolony, ale zakładając że autor strony coś jednak
    wiedział o tym co pisze, a Ty napisałeś że "trwa to już 20 lat" to by
    znaczyło że strona powstała w 1994 roku? Na podstawie tego wywodu
    spróbuj ocenić swoją inteligencje
    Sprawdziłeś jakie kodowanie mają napisy w filmach ( ostatnie 20 lat
    najlepiej)? czy tzw "duma" nie pozwala?
    ToMasz