  • Data: 2010-04-20 11:14:38
    Temat: Re: Nokia Map Loader
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-04-2010 o 08:14:43 Endi <h...@c...com> napisał(a):

    > U?ytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisa?
    >
    > Odpali?e? w telefonie aplikacje odpowiedzialn? za Mapy? Musi sie utworzyae
    > struktura katalogów na karcie pamieci.

    Jest. Wczytują się mapy online. Nawet w tle raz miałem i nic. Mam tam w
    ustawieniach Ustawienia->Mapa->Pamięć w użyciu E:Karta
    Chyba zainstaluje na chwilę te dziadowskie Nokia Ovi Suite bo tam jakoś z
    automatu szło. Tylko żeby nie pogryzło się z PC Suite..
    No chyba że jest jeszcze jakiś pomysł..

    PS.
    NOD Ci się przykleja do maili

    --