  • Data: 2010-04-25 13:59:53
    Temat: Re: Nokia Map Loader
    Od: "user" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.vbe46jpr13q3bq@piotr-asus...
    Witam.

    Zrestartowałem sobie fona, sformatowałem kartę i chciałbym sobie załadować
    mapę Polski.
    Podłączam Nokię 6730 przez USB, odpalam Map Loadera v3.0.28.0 i stoję na
    wiecznym komunikacie "Waiting for phone" :/
    Może ktoś pomóc?
    Telefon w trybie PC Suite i tam też telefon widoczny i pełna komunikacja.

    Użyj Nokia_PC_Suite_Cleaner_7_1_1.exe
    Program czyście instalacje produktów Noki po czym po instalacji od nowa
    aplikaja Nokia Map Loader już bez problemu wykrywa telefon :) mi się udało.
    Telefon przełacz w tryb Nokia PC Suite i wyłącz Nokia Ovi Suite bo Map
    loadrer może się nie uruchomić.
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."