  • 41. Data: 2011-08-26 20:19:28
    Temat: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 26 08 2011 18:50, Pszemol pisze:
    > "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    ef84a1908be518536a41afda4d.jpeg?1314370894

    > Właśnie to obrazuje dlaczego wyroby Apple górują
    > nad konkurencją. Co jest bardziej naturalne i intuicyjne?
    > Przesunięcie beleczki czy naciśnięcie CTRL+ALT+DEL ? :-)

    CTRL+ALT+DEL w smarcie? Niezłe zioło jarasz.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 42. Data: 2011-08-26 20:26:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 22:19:28 +0200, ALEX napisał(a):

    > CTRL+ALT+DEL w smarcie? Niezłe zioło jarasz.

    On nie jara, on ma zryte. Nie karm.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 43. Data: 2011-08-26 21:35:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Pszemol wrote:
    > Zmiana teleofonu zawsze nieco kosztuje, nie każdego stać, itp, itd...

    prawie przegapilem :D

  • 44. Data: 2011-08-26 21:52:26
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Pszemol wrote:
    > Przykład? Pooglądaj sobie jak wyglądają telefony z Androidem.
    > Dużo jest telefonów z klawiaturą? Czy wszystkie przypominają
    > schemat jednej cegłówki z dużym ekranem dotykowym
    > i klawiaturą wyświetlaną na ekranie, jak w pierwowzorze iPhone?

    przed iphonem nie bylo nic z ekranem dotykowym na ktorym byla
    wyswietlana klawiatura?

    ale to oczywiscie android zrzyna z iphona a nie iphone
    z wydanej dwa lata wczesniej N 770 czy pol roku wczesniej N800
    piec lat wczesniej HTC Wallaby czy 15 lat wczesniej IBM simon

  • 45. Data: 2011-08-26 21:54:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Pszemol wrote:
    > Stosując tą analogię podsumuję to raczej tak: ty chcesz
    > armatę ale na armatę Cię nie stać,

    trzy razy w jednym watku, rozkrecasz sie...

    juz, wszyscy ci zazdroszcza, tlum szaleje, laski maja mokro

  • 46. Data: 2011-08-26 22:11:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

> [...]
    > z wydanej dwa lata wczesniej N 770 czy pol roku wczesniej N800
    > piec lat wczesniej HTC Wallaby czy 15 lat wczesniej IBM simon

    Żaden z tych telefonów nie działał tak jak iPhone...
    Zanim iPhone zdobył popularność producenci prześcigali się
    w krytykowaniu rozwiązań z ekranami dotykowymi i ewangelizowali
    za zaletami - wręcz koniecznością - prawdziwej, guzikowej klawiatury.
    Jak się zorientowali jaką popularność uzyskał iPhone dopiero zmienili
    front i każdy zaczął produkować telefon z touchscreenem, z RIM
    największym ewangelistą klawiatury, włącznie.

  • 47. Data: 2011-08-26 22:12:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > trzy razy w jednym watku, rozkrecasz sie...
    >
    > juz, wszyscy ci zazdroszcza, tlum szaleje, laski maja mokro

    To on napisał że nie chce wydać kasy na iPhone, nie ja.

  • 48. Data: 2011-08-26 22:41:12
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 27 08 2011 0:12, Pszemol pisze:

    > To on napisał że nie chce wydać kasy na iPhone, nie ja.

    I nie dziwota, kto rozsądny chce przepłacać za przestarzałe urządzenie.

  • 49. Data: 2011-08-29 07:00:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-26 18:21, Pszemol pisze:

    > Duży ekran łatwo uszkodzić? ? Skąd ten pogląd?

    bo wieksza strefa potencjalnego uszkodzenia telefonu (w trakcie kraksy w
    trakcie jazdy badz nawet w momencie gdy rower przewroci wiatr na postoju
    (z przymocowanym don telefonem)).

    Dodatkowo uszkodzenie ekranu w dotykowcu (nie koniecznie w iPhone) wiaze
    sie z uszkodzeniem zazwyczaj calego aparatu (nie da sie nawet
    zadzwonic). Jak masz klawiaturke sprzetowa i pekniety ekran - to
    zazwyczaj bez problemu jeszcze zadzwonisz z aparatu .

    I jeszcze jeden argument poza tematem: z e51 i zewnetrzym gps na BT -
    moge spokojnie jechac i 10 godzin z non stop wlaczonym ekranem i
    nawigacja (dlatego m.in. e51 zostawilem sobie glownie jako tel do takich
    celow jak wyzej - czyli rower, bieganie, etc)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 50. Data: 2011-08-29 15:29:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3fddl$98j$1@inews.gazeta.pl...

    > bo wieksza strefa potencjalnego uszkodzenia telefonu (w trakcie kraksy w
    > trakcie jazdy badz nawet w momencie gdy rower przewroci wiatr na postoju
    > (z przymocowanym don telefonem)).

    iPhone nie mocowałbym do roweru bo bym się bał złodziei...
    W USA to ludzi na ulicy napadają chuligani i kradną im iPhone.
    Co dopiero takiego iPhone z rowera... :-)

> [...]
    > zadzwonic). Jak masz klawiaturke sprzetowa i pekniety ekran - to zazwyczaj
    > bez problemu jeszcze zadzwonisz z aparatu .

    W iPhone też, i zgadzam się. Rozumiem Twój punkt widzenia
    w tym konkretnym zastosowaniu.

> [...]
    > spokojnie jechac i 10 godzin z non stop wlaczonym ekranem i nawigacja
    > (dlatego m.in. e51 zostawilem sobie glownie jako tel do takich celow jak

    Z tym że w rowerze możesz sobie wyobrazić zaczepienie jakiegoś
    dużego aku i podłączenie prądu do telefonu w miejsce ładowarki.