  • 51. Data: 2011-08-29 15:59:52
    Temat: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-29 17:29, Pszemol pisze:

    > iPhone nie mocowałbym do roweru bo bym się bał złodziei...
    > W USA to ludzi na ulicy napadają chuligani i kradną im iPhone.
    > Co dopiero takiego iPhone z rowera... :-)

    to Amryka jest takim niebezpiecznym krajem?
    Patrz pan, a ja czesto zlapalem sie, ze telefon zostawilem na rowerze
    (jest przypiety do ramy) a rower przed sklepem. I nikt sie nie skusil.
    (pewnie dlatego, ze to stara e51 a nie iPhone ;)

    > Z tym że w rowerze możesz sobie wyobrazić zaczepienie jakiegoś
    > dużego aku i podłączenie prądu do telefonu w miejsce ładowarki.

    ale kazdy dodatkowy aku - to dodatkowa waga, problemy z jego
    umieszczeniem, kabelkologia, pamietac o ladowaniu dod. akumulatora przed
    droga, etc.
    Jak juz to wolalbym rozwiazanie z podpieciem do dynama (mam w piascie).
    Ale nie musze z tego korzystac bo 10 spokojnie wystarcza mi to co jest.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 52. Data: 2011-08-30 19:59:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3gd1i$ge1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > (jest przypiety do ramy) a rower przed sklepem. I nikt sie nie skusil.
    > (pewnie dlatego, ze to stara e51 a nie iPhone ;)

    Tylko dlatego.

> [...]
    > Jak juz to wolalbym rozwiazanie z podpieciem do dynama (mam w piascie).
    > Ale nie musze z tego korzystac bo 10 spokojnie wystarcza mi to co jest.

    No to git.