  • 31. Data: 2011-08-26 08:52:04
    Temat: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 10:43:07 +0200, AL napisał(a):

    > Jobs jako wizjoner wymyslil tablet - i chwala mu za to (nie neguje tego,
    > ze Apple wypromowalo takie urzadzenie).

    Dżobs bardzo niewiele wymyślił. Nie licząc oczywiście epokowego wynalazku
    najskuteczniejszej na świecie maszyny marketingowej, w której rozsądek
    uzytkowników przy wyborze kupowanych produktów został zastąpiony religijnym
    wiernopoddaństwem.
    Tablety były dostępne wiele lat wcześniej. Dżobs wykastrował je z 90%
    funkcji i wmówił ludziom, że nastała era post-PC.

    Tam gdzie pseudoreligia nie zastąpiła zdrowego rozsądku, takie produkty
    istnieją, ale są tym, czym są naprawdę - tylko drogimi zabawkami. Spójrz na
    motoryzację - są odpowiedniki iZabawek. Taki Ariel Atom czy Lotus Elise.
    Świetne zabawki, każdy by chciał mieć jedną. Ale jako 3 czy 4 auto. Nikt
    normalny nie jeździ czymś takim na codzień.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 32. Data: 2011-08-26 10:26:46
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Ależ on chce smartfona kupić... Tylko błądzi po jakichś 6-letnich
    > wynalazkach Nokii z maciupkim niewyraźnym ekranikiem i klawiaturą.
    > Pisze on przecież o oglądaniu map i GPS... na malutkim ekraniku E52?
    > To chyba jakieś żarty...

    szkoda tylko, ze na androida nie ma garmina i na iphona rowniez ani
    AutoMapy:(

    na e51 kilka lat temu zlezdzilem z garminem spory kawal europy

    > I nie zrozum mnie źle - nie namawiam go na iPhone - jak mu się
    > nie podoba z jakichś niezrozumiałych dla mnie względów iPhone
    > to niech sobie kupi Androida. Niech się tylko nie pakuje w E52...
    > W 2011 roku ten telefon nadaje się do muzeum i nie ma prawa
    > nosić miana smarfona.

    Mozna zrobić duzo na e52 w zasadzie to co na iphone i androidzie, ale jak
    piszesz
    lcd go dyskwalifikuje.

    Na e52 np dziala zdalny pulpit, podglad monitoringu kamer, emaile, i wiele
    innych bajerow
    niestety ekran za maly, ale upierając się mozna zrobic to samo co na IP.. i
    Androidzie

    pozdro

  • 33. Data: 2011-08-26 10:26:52
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    > eee, z e51 podlaczona do gps via BT zjezdzilem cala europe.
    > I nie narzekalem na wielkosc ekranu.

    W aucie im mniejszy ekran tym lepiej. Gadacz potrzebny
    17 calowy zasłaniałby szybę

  • 34. Data: 2011-08-26 15:05:16
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 26 08 2011 10:52, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > uzytkowników przy wyborze kupowanych produktów został zastąpiony religijnym

    Applefobii nie czytasz? Jobs w 1975 wymyślił (co nie znaczy
    skonstruował) wielordzeniowce. Zatem wszystkie fony z prockami
    wielordzeniowymi to kopie iP 5 ;-)
    A co do kształtu widać fony ery preiP miały wyświetlacze trójkątne,
    okrągłe, a nawet w kształcie rombu. Tylko genialny SJ mógł wymyśleć
    prostokątny ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 35. Data: 2011-08-26 15:54:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://bezczelny.szyder.ca/?attachment_id=51

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 36. Data: 2011-08-26 16:21:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j37lmg$mks$1@inews.gazeta.pl...

    > sie nie zgodze.
    >
    > A wrecz podejrzewam, ze swoja e51 wykorzystywalem znacznie bardziej
    > intensywnie jako smartfon, niz niejeden uzytkownik 'krola smartfonow'
    > czyli iPhona.
    > I nie mam tu na mysli tylko nawigacji (bo na rower raczej iPhona nie
    > wsadze - duzy ekran latwo uszkodzic) - a e51 jak najbardziej,
    > ale mase programow biurowych, komunikacji zbiorowej, etc

    Duży ekran łatwo uszkodzić? ? Skąd ten pogląd?

  • 37. Data: 2011-08-26 16:43:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    i zupełnie przypadkowo w temacie:
    http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/08/94639e
    ef84a1908be518536a41afda4d.jpeg?1314370894

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 38. Data: 2011-08-26 16:47:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j37mao$on2$1@inews.gazeta.pl...

    > jakis przyklad ?
    > bo znowu sie nie zgodze.

    Przykład? Pooglądaj sobie jak wyglądają telefony z Androidem.
    Dużo jest telefonów z klawiaturą? Czy wszystkie przypominają
    schemat jednej cegłówki z dużym ekranem dotykowym
    i klawiaturą wyświetlaną na ekranie, jak w pierwowzorze iPhone?

    > A co do funkcjonalnosci mam taki przyklad z biura.
    >
    > Szef kupil sobie iPadaII (po premierze) bo to trendy.
    > Ja w tym czasie kupilem GalaxyTaba.
    >
    > Po miesiacu zdanie szefa:
    > - iPad jest suuuuuper, szkoda, ze nie dziala w nim Flash,bo np. z
    > konfiguratorow na stronach dealerow samochodow nie moze korzystac
    > (biala plama).
    >

    > Po dwoch miesiacach uzytkowania, jego slowa:
    > - nie kupilbym iPada w zyciu - do poczty i do gier badz poczytania gazet
    > internetowych sie nadaje.

    To kupił nie wiedząc że Adobe Flasha nie obsługuje?
    Niech ma pretensje do siebie.

    > Ja swego GalaxyTaba lubie i gdybym mial decydowac o jego zakupie
    > po raz kolejny - nadal bym go kupil (i dalej wersje 7", bo jest to
    > najoptymalniejszy rozmiar dla tego typu urzadzen: trzymasz go w jednej
    > rece, miescisz go do kieszeni bojowek - czyli da sie go przeniesc bez
    > specjalnych problemow, bardziej funkcjonalny jesli chodzi o przegladanie
    > stron internetowych).

    Zauważ, że rozmawiamy o telefonach a nie touchpadach.

    > Pierwsze wakacje w tym roku bez notebooka - tablet wszystko zapewnil:
    > filmy dla dziecka w podrozy i wieczorami, komunikacje ze swiatem (www,
    > email), zgranie zdjec z aparatu i prosta ich obrobke i katalogowanie,
    > przewodniki po miastach jakie zwiedzalismy (nie wyobrazam sobie
    > chodzic z 10" iPadem),etc

    Może masz słabą wyobraźnię?

    > Czy jest podobny do iPada ?- kazdy tablet jest podobny do iPada,
    > bo jak ma inaczej wygladac?

    No i każdy jest gorszą lub lepszą próbą naśladowania iPada :-)

    > Jobs jako wizjoner wymyslil tablet - i chwala mu za to (nie neguje tego,
    > ze Apple wypromowalo takie urzadzenie). Ale zyby kazde urzadzenie
    > spoza kosciola Apple traktowac jako gorszy kuzyn - to tylko swiadczy o
    > klapkach na oczach osoby, ktora to wypowiada.

    Mówiłem o telefonach, o iPadach a tymbardziej O KAŻDYM
    urządzeniu się nie wypowiadałem. Miałem w ręce 3 telefony
    z Androidem i wszystkie trzy wyglądały jak niedorobieni
    kuzyni iPhone.

  • 39. Data: 2011-08-26 16:50:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > i zupełnie przypadkowo w temacie:
    > http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/08/94639e
    ef84a1908be518536a41afda4d.jpeg?1314370894

    Właśnie to obrazuje dlaczego wyroby Apple górują
    nad konkurencją. Co jest bardziej naturalne i intuicyjne?
    Przesunięcie beleczki czy naciśnięcie CTRL+ALT+DEL ? :-)

  • 40. Data: 2011-08-26 20:17:53
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 26 08 2011 17:54, Waldek Godel pisze:

    > http://bezczelny.szyder.ca/?attachment_id=51

    Wiesz już niedługo będzie pozwać do sądu za pozwanie do sądu, a nawet to
    opatentować :-) Wybacz że bez obrazka.