  • 1. Data: 2011-08-22 15:12:20
    Temat: Wydzwaniają
    Od: z <z...@g...pl>

    Przyznać się który to!!!

    operator wydzwania tak namiętnie z zastrzeżonego co godzinę?
    Dwa sygnały i wymięka a ja nie zdążam odebrać.
    Twardy bądź a nie miękki, daj sobie szansę, kup los, potencjalny klient
    chce odebrać :-)

    PS. Akurat w pracy na stacjonarny dzwonił automacik z Pleja...

  • 2. Data: 2011-08-22 16:40:03
    Temat: Re: Wydzwaniają
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik z napisał:
> [...]
    > chce odebrać :-)

    > PS. Akurat w pracy na stacjonarny dzwonił automacik z Pleja...

    Masakra caly ten telemarketing :/ I jeszcze te glupawe firmy co
    harwestuja dane i je sprzedaja. W ktorejs sobie pomylili mnie i ojca, i
    teraz odbieram intrantne oferty dla calkiem innej branzy :/

  • 3. Data: 2011-08-22 19:10:10
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 22.08.2011 17:12, z pisze:
> [...]
    > chce odebrać :-)

    > PS. Akurat w pracy na stacjonarny dzwonił automacik z Pleja...

    Może i automacik Playa, ale dzisiaj do mnie na Playa wydzwaniał od rana
    też po 2 sygnały automat z konkursem.. odebrałem dopiero ok. 18:00 i
    odsłuchałem wiadomość, że zaraz dostanę SMSa na którego mam odpisać żeby
    wygrać.. Już wysłałem stosownego maila z żądaniem zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych.

  • 4. Data: 2011-08-25 14:02:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl>

> [...]
    > odsłuchałem wiadomość, że zaraz dostanę SMSa na którego mam odpisać żeby
    > wygrać.. Już wysłałem stosownego maila z żądaniem zaprzestania

    A jakie dane przetwarzali ?

  • 5. Data: 2011-08-25 16:57:56
    Od: z <z...@g...pl>

    No ładnie...
    Wczoraj obczaili (może i na chybił trafił) że mój numer istnieje ale nie
    odbieram to dzisiaj już dostaje durne smsy.
    Wniosek.
    Nawet jak się dba o swój numer i nie ujawnia go gdzie popadnie to i tak
    SPAM wlezie tylnymi drzwiami :-(
    Pozostaje tylko nadzieja że dadzą pospać.

  • 6. Data: 2011-08-25 17:59:51
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 25.08.2011 16:02, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "kranu" <k...@l...pl>

    > A jakie dane przetwarzali ?

    Mój numer telefonu.
    Odpisali grzecznie, że wykasowali mój numer z baz swoich i partnerów.