    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Date: Mon, 29 Aug 2011 10:29:36 -0500

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3fddl$98j$1@inews.gazeta.pl...

    > bo wieksza strefa potencjalnego uszkodzenia telefonu (w trakcie kraksy w
    > trakcie jazdy badz nawet w momencie gdy rower przewroci wiatr na postoju
    > (z przymocowanym don telefonem)).

    iPhone nie mocowałbym do roweru bo bym się bał złodziei...
    W USA to ludzi na ulicy napadają chuligani i kradną im iPhone.
    Co dopiero takiego iPhone z rowera... :-)

    > Dodatkowo uszkodzenie ekranu w dotykowcu (nie koniecznie w iPhone)
    > wiaze sie z uszkodzeniem zazwyczaj calego aparatu (nie da sie nawet
    > zadzwonic). Jak masz klawiaturke sprzetowa i pekniety ekran - to zazwyczaj
    > bez problemu jeszcze zadzwonisz z aparatu .

    W iPhone też, i zgadzam się. Rozumiem Twój punkt widzenia
    w tym konkretnym zastosowaniu.

    > I jeszcze jeden argument poza tematem: z e51 i zewnetrzym gps na BT - moge
    > spokojnie jechac i 10 godzin z non stop wlaczonym ekranem i nawigacja
    > (dlatego m.in. e51 zostawilem sobie glownie jako tel do takich celow jak
    > wyzej - czyli rower, bieganie, etc)

    Z tym że w rowerze możesz sobie wyobrazić zaczepienie jakiegoś
    dużego aku i podłączenie prądu do telefonu w miejsce ładowarki.