  • 1. Data: 2011-08-22 17:01:52
    Temat: Play ma czy nie ma roaming wewnętrzny z Plusa?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W Play twierdzą, że mają umowę z Plusem na "roaming wewnętrzny" do końca
    2015 roku. W Plusie twierdzą, że umowa już wygasła i teraz Play jedzie
    tylko na własnej sieci.
    Jak to jest naprawdę, kto ściemnia?
    Jacek

  • 2. Data: 2011-08-22 17:04:07
    Temat: Re: Play ma czy nie ma roaming wewnętrzny z Plusa?
    Od: "AndrzeJ" <A...@m...pl>

    > 2015 roku. W Plusie twierdzą, że umowa już wygasła i teraz Play jedzie

    NIE PRZYJMUH SIE M TO TAK PRZED WYBORAMI

  • 3. Data: 2011-08-22 18:08:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    >W Play twierdzą, że mają umowę z Plusem na "roaming wewnętrzny" do końca
    >2015 roku. W Plusie twierdzą, że umowa już wygasła i teraz Play jedzie
    >tylko na własnej sieci.

    Ale kto twierdzi?
    Prezes? Dyrektor generalny? Sprzataczka? Pracownik BOK?

    Przy czym sprzataczka to jeszcze cos moze wiedziec - wszakze mogla jakas
    kopie umowy widziec lub sprzatnac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-08-23 12:29:56
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Tak twierdzą tak zwani doradcy biznesowi.
    Wydaje mi się mało prawdopodobne, żeby zawierali umowę aż do końca 2015
    roku.
    Jacek

  • 5. Data: 2011-08-23 12:42:41
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 22 Aug 2011 19:01:52 +0200, Jacek
    <n...@g...com> wrote:

    >W Play twierdzą, że mają umowę z Plusem na "roaming wewnętrzny" do końca
    >2015 roku. W Plusie twierdzą, że umowa już wygasła i teraz Play jedzie
    >tylko na własnej sieci.

    jak masz Play, to wez sobie telefon i opcjach ustaw sobie reczny wybor
    operatora i wybierz Plus GSM....a karta wloguje sie do Play via Plus i
    bedzie dzialac wtedy w roamingu wew.

    Moj telefon (Nokia 6310i) pokazuje

    Plus GSM
    Play

    Inne telefony pokazuja nadal Play (i jeszcze dodatkowo jakas ikonke na
    gorze, ze w roamingu (jak zagramanica)).

    Gdyby nie istnial roaming, to nie moglbys tak zrobic.

    Teraz telefonia Cyfrowego Polsatu takze zaczyna korzystac z roamingu
    wew. Plusa (bo Solorz kupil Polkomtela)

    >Jak to jest naprawdę, kto ściemnia?

    ten, kto ostatni wychodzi!

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-08-23 15:55:59
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 22-08-2011 19:01, Jacek pisze:
    > W Play twierdzą, że mają umowę z Plusem na "roaming wewnętrzny" do końca
    > 2015 roku. W Plusie twierdzą, że umowa już wygasła i teraz Play jedzie
> [...]
    Mój play loguje się zarówno do plusa jak i do orange

  • 7. Data: 2011-08-23 20:23:17
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 23 Aug 2011 17:55:59 +0200, "spider.pl" <s...@n...pl>
    wrote:

    >Mój play loguje się zarówno do plusa jak i do orange

    a co Play podpisal umowe o roamingu wew. z Orangem? Wiem, ze kazdy op
    moze podpisac, bo sie zmienily jakies przepisy (czy to prawda)?

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-08-23 20:25:01
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 23 Aug 2011 22:23:17 +0200, a...@p...pl wrote:

    >a co Play podpisal umowe o roamingu wew. z Orangem? Wiem, ze kazdy op
    >moze podpisac, bo sie zmienily jakies przepisy (czy to prawda)?

    a moj Play sie nie loguje do Orange - wiec moze cos pomyliles?

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-08-24 07:34:42
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 23 Aug 2011 22:25:01 +0200, a...@p...pl wrote:

    >a moj Play sie nie loguje do Orange - wiec moze cos pomyliles?

    Tu masz co i jak: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52210
    Play podpisał umowę roamingową z orange, chodzi o to że przy
    wschodniej granicy nie dało się rozmawiać normalnie ze względu na
    silny sygnał nadajników ukraińskich itd więc karty play w okolicach
    Przemyśla mogą logować się do Orange.

  • 10. Data: 2011-08-24 11:17:03
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 24-08-2011 09:34, dizel pisze:

> [...]
    > wschodniej granicy nie dało się rozmawiać normalnie ze względu na
    > silny sygnał nadajników ukraińskich itd więc karty play w okolicach

    Dodam, że mieszkam w Krakowie więc do Przemyśla kawał drogi a telefon
    mam zalogowany w Orange.