  • Data: 2014-03-18 18:39:13
    Temat: Re: Nokia E52 - czy warto?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > Wiadomo, po prostu zastanawia mnie to codzienne ładowanie :)

    Zalezy do czego uzywasz.
    Ja np. uzywam GPs wiec na jedne dzien ie starcza.
    Ale dzis przez 10 godzin zeszło 30% baterii a gadałem moze 10 minut.
    GPS włączony ale nie uzywany.
    Samsung Galaxy S plus.

    Zdarza sie jedna tak, ze nic nie robie a bateria szybko zchodzi - wtedy
    pomaga restart telefonu.
    Tak jakby android sam coś broił.