  • 1. Data: 2014-03-04 10:43:17
    Temat: Nokia E52 - czy warto?
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Czy warto przesiadać się z Nokii 6303 na E52?

    Pytanie nie dotyczy rozmaitych funkcji, tu raczej jest pewne, że E52 ma
    wszystkiego więcej.

    Pytanie dotyczy tego, czy nie okaże się, że E52 ma gorszą czułość,
    częściej się zawiesza i krócej działa między ładowaniami, a obudowa jest
    słaba w porównaniu z 6303 - ?

    Więc przede wszystkim - czy E52 to stabilny telefon, który się nie
    zawiesza i dobrze łapie zasięg w warunkach nieco gorszych niż bdb.?

  • 2. Data: 2014-03-04 11:17:10
    Temat: Re: Nokia E52 - czy warto?
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-04 10:43, Poldek pisze:

> [...]
    >
    > Więc przede wszystkim - czy E52 to stabilny telefon, który się nie
    > zawiesza i dobrze łapie zasięg w warunkach nieco gorszych niż bdb.?
    Korzystałem z E52 przez ok 4 lata, bardzo fajny telefon, bateria trzyma
    bardzo długo w porównaniu z innymi telefonami (przy ok 50 połączeniach
    dziennie i synchronizacji poczty spokojnie 3 dni wytrzymywał), co do
    zawieszania się telefonu to niestety czasami się zdarzało ale to na
    palcach jednej ręki można by policzyć rocznie. Generalnie sam się
    zastanawiam czy nie wrócić do tego modelu z obecnego SGS+II
    Pozdrawiam Dan.

  • 3. Data: 2014-03-04 20:55:22
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał:

    > Pytanie dotyczy tego, czy nie okaże się, że E52 (...) częściej się
    > zawiesza

    Chcesz powiedzieć, że Tobie nokia 6303 się zawieszała? Poważnie?

  • 4. Data: 2014-03-04 22:25:50
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-03-04 09:43, Poldek <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Pytanie dotyczy tego, czy nie okaże się, że E52 ma gorszą czułość,
    > częściej się zawiesza i krócej działa między ładowaniami, a obudowa jest

    Jest właśnie tak jak piszesz, przynajmniej jeśli chodzi o zawieszanie i
    jakość obudowy. Co do pozostałych elementów nie wypowiadam się, bo
    sprawność baterii jest na dobrym poziomie i na czułość też nie narzekam,
    a już nie pamiętam czy i jak duża była różnica w 6303.

    > Więc przede wszystkim - czy E52 to stabilny telefon, który się nie
    > zawiesza i dobrze łapie zasięg w warunkach nieco gorszych niż bdb.?

    Znośnie, ale jak nie potrzebujesz koniecznie dodatkowych funkcji to nie
    zmieniaj, bo jest zauważalnie gorszy od poprzedniego modelu. Zwłaszcza
    zawiszanie się jest czymś, na co można się naciąć.

  • 5. Data: 2014-03-05 10:25:17
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > Chcesz powiedzieć, że Tobie nokia 6303 się zawieszała? Poważnie?

    Nie. Pytam czy E52 się zawiesza.

  • 6. Data: 2014-03-05 18:58:57
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał:

    > Nie. Pytam czy E52 się zawiesza.

    Bredzisz, sam nie wiesz o co pytałeś, więc Ci przypomnę.

    Napisałeś wyraźnie:
    > Czy warto przesiadać się z Nokii 6303 na E52?

    Podałeś dwa modele telefonów, 6303 - który teraz masz oraz e52, który chcesz
    mieć.

    I pytasz dalej:

    > Pytanie dotyczy tego, czy nie okaże się, że E52 ma gorszą czułość,

    Gorszą czułość od czego? Canona? Zenitha? Czy wymienionej wyżej 6303, z
    którą od początku ją porównujesz?

    > częściej się zawiesza i krócej działa między ładowaniami,

    Częściej i krócej od czego? Akumulatora samochodowego czy komputera z win98?
    Nie. Każdy czytający ma na uwadze, wspomnianą wcześniej 6303.

    > a obudowa jest słaba w porównaniu z 6303 - ?

    Tu też nie chodzi o 6303? Możesz nam zatem wyjaśnić, do czego mieliśmy
    przyrównać owe:

    "gorszą czułość, częściej się zawiesza, krócej działa między ładowaniami"
    jeśnie nie do wspomnianej 6303, żeby odpowiedzieć wiarygodnie?

  • 7. Data: 2014-03-06 10:14:34
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    >
    > "gorszą czułość, częściej się zawiesza, krócej działa między
    > ładowaniami" jeśnie nie do wspomnianej 6303, żeby odpowiedzieć wiarygodnie?

    Oj, chłopie masz w życiu problemy...

  • 8. Data: 2014-03-06 18:37:59
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał:

    > Oj, chłopie masz w życiu problemy...

    Naucz się zadawać pytania, bez wskazywania jaki telefon obecnie posiadasz,
    najpierw wprowadzasz w błąd, później kłamiesz, a na koniec udajesz idiotę. W
    sumie ... udawać zbytnio nie musisz.

  • 9. Data: 2014-03-15 19:58:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lf4978$ntf$1@node1.news.atman.pl>, DanW <m...@g...pl>
    wrote:

    > Korzystałem z E52 przez ok 4 lata, bardzo fajny telefon, bateria trzyma
    > bardzo długo w porównaniu z innymi telefonami (przy ok 50 połączeniach
    > dziennie i synchronizacji poczty spokojnie 3 dni wytrzymywał),

    Ojej, a ludzie mowia ze 2 tygodnie trzyma.
    :-(
    Komu tu wierzyc?
    --
    TA

  • 10. Data: 2014-03-15 20:01:12
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > Ojej, a ludzie mowia ze 2 tygodnie trzyma.
    > :-(
    > Komu tu wierzyc?

    bez wifi ciagle wlaczonego dawal rade tydzien.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg