  • Data: 2009-03-27 21:37:34
    Temat: Re: Nokia 6210>6310>?
    Od: Viator <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Mar 2009 22:29:08 +0100, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > A jak zakwalifikować porównywanie modeli które dzieli ładne kilka lat
    > przy
    > tak wielkim rozwoju technologii?

    Wyznawcy 6310i zawsze podkreslaja, ze wodotryski sa im zupelnie zbedne i
    ze zestaw funkcji oferowany przez ich bozka im w zupelnosci wystarczy.
    Ergo, mozna powiedziec, ze 6300 jest godnym nastepca 6310i (ten sam zestaw
    funkcji, cienki, zgrabny, wytrzymaly) majac oczywiscie na uwadze, ze w
    dzisiejszych czasach telefonow trzymajacych tydzien i dluzej na baterii po
    prostu nie ma.
    PS Nie mam 6300 ani 6310i, uzywalem obydwu, na dzien dzisiejszy obydwa sa
    dla mnie rownie gowniane.

    --
    Viator