  • Data: 2009-03-28 09:54:48
    Temat: Re: Nokia 6210>6310>?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqkqru$sbf$4@inews.gazeta.pl...

    > W serii E Nokia poszła w kierunku tej pierwszej grupy klientów.
    > Zapewne przydałyby się modele z ograniczonym dostępem do poczty czy też
    > innymi możliwościami ale zapewniające wykonanie 3-4 godzin połączeń bez
    > konieczności szukania ładowarki.
    >
    > Właśnie dlatego korzystam z 6310i. Maksymalnie długi czas rozmów i to jest
    > niezaprzeczalny luksus.
    > Jak już potrzebuję dostępu do netu to UMPC i modem (w moim przypadku jest
    > to Motorola V6) i nie ma problemu. Full dostęp nie tylko do poczty i to
    > jeszcze z obsługą HSDPA za naprawdę małe pieniądze.

    Mysle, ze E71 mogla by zaspokoic wszystkie z Twoich potrzeb a nawet je
    wyprzedzic klawiatura qwerty w jednym urzadzeniu, no moze poza cena, bo
    katalogowa jest dosc wysoka. Mi bateria "tzyma" spokojnie 5dni normalnego
    codziennego rozmawiania, bez WIFI i GPS oczywiscie. Nie jest to coprawda dwa
    tygodnie jak w 6310i, ale jak na dzisiejsze czasy to dosc sporo.

    Pozdro.. TK