  • Data: 2009-03-28 14:44:03
    Temat: Re: Nokia 6210>6310>?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqkt0l$3m3$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie podzielam Twojego optymizmu.
    >
    > 6310i wystarcza mi na 1,5 - 2 dni więc E71 odpadłaby już pierwszego dnia.
    > Do tego jeszcze korzystanie z netu, więc sadzę że jakieś 6-7 godzin by mi
    > E71 pracowała, a później już niestety trzeba by było prądu szukać.

    Oj to cos bardzo duzo rozmawiasz, a nawet jeszcze wiecej. Nie wiem ja to
    wplywa na Twoje zdrowie, ale coz. Zuzyc baterie 1500mAh prawie wylacznie na
    gadaniu przez 7 godzin to naprawde moze byc nie zdrowe.

    > Fakt, że to zawsze jedno urządzenie ale na pewno nie jest w stanie
    > zastąpić UMPC, nawigacji i telefonu.

    No napewno nie zastapi, choc w przyslosci mysle ze to bedzie jedno
    urzadzenie.
    Wszystko zalezy od tego co jest nam w danym momencie potrzebne. Wiadomo, ze
    dobry telefon to taki konglomerat wielu urzadzen, ulomny z racji kompromisow
    ale w wielu wypadkach, a dla mnie w wiekszosci wystarczajace. Zamiast UMPC
    wole laptopa, jest pod kazdym wzgledem lepszy, ale niestety wiekszy. Nie
    jestem jakims przedstawicielem handlowym i obywam sie bez tego. Wiec jak mam
    cos robic dluzej to wole laptopa. W drodze, czy na co dzien wystarczy mi
    dobry telefon. Nawigacja jak dla mnie jest wystarczajaca. Ostatecznie
    planuje tylko trase i prawie nie musze na to patrzec w czasie jazdy. Wiadomo
    to kompromis, wole jedno niedoskonale pod kazdym wzgledem urzadzenie, ale
    wystarczajaco doskonale, zeby obywac sie bez np. UMPC, czy oddzielnej
    nawigacji. Nie mam problemu bedac latem na wakacjach gdzie pochowac gadzety
    w kieszeniach krotkich spodenek np. nie rezygnujac chocby z nawigacji.

    Pozdro.. TK