  • 1. Data: 2009-03-27 11:00:19
    Temat: Nokia 6210>6310>?
    Od: "Super Duper" <s...@n...org>

    Jakie modele Nokii są następcami 6310i?

  • 2. Data: 2009-03-27 11:23:34
    Temat: Re: Nokia 6210>6310>?
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 27 Mar, 12:00, "Super Duper" <s...@n...org> wrote:
    > Jakie modele Nokii są następcami 6310i?

    mowili najpierw ze 6230 potem ze e50, potem ze 6300 ale tak naprawde
    to zaden...

  • 3. Data: 2009-03-27 15:07:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 04:23:34 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

    > mowili najpierw ze 6230 potem ze e50, potem ze 6300 ale tak naprawde
    > to zaden...

    poki co wydaje sie (z naciskiem na to slowo) ze byc moze e51/e71 - w kazdym
    razie zapowiada sie niezle. Zwlaszcza E71

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 4. Data: 2009-03-27 17:51:06
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > poki co wydaje sie (z naciskiem na to slowo) ze byc moze e51/e71 - w kazdym
    > razie zapowiada sie niezle. Zwlaszcza E71

    Te modele na pewno nie są następcami 6310i.

    Są to modele z grupy biznesowej ale do 6310i im całkowicie nie po
    drodze. Śmiem nawet twierdzić, że żaden model już godnie nie zastąpi 6310i.
    Mam 6310i i 6300. Niestety bateria w 6300 to może 20% możliwości 6310i
    natomiast jeśli chodzi o szybkość i niezawodność działania (szczególnie
    na sofcie 7.21) to na pewno jest to godny następca.

    Co do reszty to żaden model z Symbianem nie dorówna 6310i chociażby ze
    względu na szybkość i niezawodność działania. Po co komu wybajerzony ale
    nie do końca działający poprawnie telefon.

    Mam porównanie bo do wczoraj pracowałem w jednej z sieci i miałem do
    dyspozycji wszystkie modele. Używałem, używam i nadal będę używał 6310i
    bo nie ma alternatywy dla tego modelu.

    Spotkałem się nawet z taka sytuacją, że klienci przedłużali umowy w
    taryfach biznesowych bez telefonu, a 6310i na allegro sobie kupowali.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-03-27 20:50:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 18:51:06 +0100, Flo napisał(a):

    > Są to modele z grupy biznesowej ale do 6310i im całkowicie nie po
    > drodze. Śmiem nawet twierdzić, że żaden model już godnie nie zastąpi 6310i.
    > Mam 6310i i 6300. Niestety bateria w 6300 to może 20% możliwości 6310i

    Coś ci się potężnie pomyliło - ja nic nie pisałem o 6300.
    To jest tania zabawka dla osób prywatnych a nie telefon biznesowych

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-03-27 21:24:35
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Fri, 27 Mar 2009 21:50:33 +0100, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > Coś ci się potężnie pomyliło - ja nic nie pisałem o 6300.
    > To jest tania zabawka dla osób prywatnych a nie telefon biznesowych

    A jaka funkcjonalnosc posiada biznesowa 6310i, ktorej to nie posiada
    zabawkowa 6300?

    --
    Viator

  • 7. Data: 2009-03-27 21:29:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 22:24:35 +0100, Viator napisał(a):

    > A jaka funkcjonalnosc posiada biznesowa 6310i, ktorej to nie posiada
    > zabawkowa 6300?

    A jak zakwalifikować porównywanie modeli które dzieli ładne kilka lat przy
    tak wielkim rozwoju technologii?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 8. Data: 2009-03-27 21:37:34
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Fri, 27 Mar 2009 22:29:08 +0100, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > A jak zakwalifikować porównywanie modeli które dzieli ładne kilka lat
    > przy
    > tak wielkim rozwoju technologii?

    Wyznawcy 6310i zawsze podkreslaja, ze wodotryski sa im zupelnie zbedne i
    ze zestaw funkcji oferowany przez ich bozka im w zupelnosci wystarczy.
    Ergo, mozna powiedziec, ze 6300 jest godnym nastepca 6310i (ten sam zestaw
    funkcji, cienki, zgrabny, wytrzymaly) majac oczywiscie na uwadze, ze w
    dzisiejszych czasach telefonow trzymajacych tydzien i dluzej na baterii po
    prostu nie ma.
    PS Nie mam 6300 ani 6310i, uzywalem obydwu, na dzien dzisiejszy obydwa sa
    dla mnie rownie gowniane.

    --
    Viator

  • 9. Data: 2009-03-27 21:40:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 22:37:34 +0100, Viator napisał(a):

> [...]
    > funkcji, cienki, zgrabny, wytrzymaly) majac oczywiscie na uwadze, ze w
    > dzisiejszych czasach telefonow trzymajacych tydzien i dluzej na baterii po

    fatalny i kompletnie nieczytelny wyświetlacz, tandetna imitacja baterii,
    brak wielu funkcji które obecnie stały sie już całkowitym standardem...
    gratuluję!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 10. Data: 2009-03-27 22:32:03
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Fri, 27 Mar 2009 22:40:27 +0100, Waldek Godel <n...@o...info>
    wrote:

    > fatalny i kompletnie nieczytelny wyświetlacz,
    no tutaj to mnie zaskoczyles, jak to kompletnie nieczytelny? czego tam
    niby nie widac?

    > tandetna imitacja baterii,
    no tu sie zgodze, nie jest najlepiej, ale jak na dzisiejsze czas, to
    rzeklbym - standard

    > brak wielu funkcji które obecnie stały sie już całkowitym standardem...
    a co wyznawcow 6310i obchodza obecne standardy? zadzwonic sie da? da. bt
    jest? jest. kalendarz tez, smsy tez. email tez.

    > gratuluję!
    czego i komu?

    --
    Viator