    Date: Wed, 27 Jul 2011 01:49:41 +0200
    From: Łatwa Jolka <l...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nocne promocje w Euro AGD

    > Czekam na udowoednienie mi, ze potrafisz spelnic swoje zapowiedzi i ze
    > nie okze sie tylko, ze to byl jedynie debilny tekst, ulomnego na
    > umysle polaczka.

    Spójrz człowieku w lustro i powiedz sobie: "Jestem starym zgorzkniałym
    prymitywnym i chamskim capem u schyłku swojego parszywego nieudanego życia."
    Przestań wylewać swoje żale na grupę i obrażać ludzi stokroć bardziej
    wartościowych niż twoja nędzna kreatura. Robisz wrażenie szczura
    pływającego ostatkiem sił w gównie. Nie łudź się, to gówno nie wypływa
    na Florydzie.
    Z pomysłu leczenia się wycofuję - jest niestety za późno, twój przypadek
    jest chyba nieuleczalny. Ale mogę rzucić jakiś datek, jak będę miał
    pewność, że nie zobaczę np. twojej kretyńskiej stopki lub zlepka dwóch
    imion, za przeproszeniem ZD.
    Zamiast datku mogę poświęcić sprawny, działający (mały przebieg) c 10d.
    - do fotografii Meksykanów i innych emigrantów aż za dobry. Musisz tylko
    uciułać na przesyłkę.
    Pozdr.J.