  • Data: 2011-07-27 08:01:45
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-26 23:40, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mnie zaś nieodmiennie dziwi, że nie żal Wam klawiatur na "dyskusję" z
    > tym nawiedzonym porąbańcem. Mam w KF trzy osoby, ale z "brylujących" na
    > tej grupie tylko jego - i usenet od razu stał sie o niebo
    > przyjemniejszy, normalniejszy, weselszy i ciekawszy. To przypadek
    > wymagający terapii, a jedyny sposób na zniknięcie, to ignorowanie
    > mitomańskiego trolla. Po prostu. Ktoś, kto w każdym wątku ma coś do
    > powiedzenia, nie ma po prostu nic do powiedzenia. Zwłaszcza, że pisze
    > wyłącznie o sobie samym.

    Można go mieć w KF dla własnej wygody,
    ale on czasem swoje trollowanie próbuje uwiarygadniać.
    Np na p.r.f wczoraj komuś, kto chce robić architekturę bez zniekształceń
    i szuka szerokiego kąta, polecił całą gamę fisheyek.
    Warto mu wtedy przypomnieć, że jest profezjonalizdą fotograficznym.
    Co z przyjemnością uczyniłem :)

    JD