  • Data: 2011-07-27 10:34:01
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 26, 3:56 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tak, wiedzia em, e taka menda musi by by ym wojskowym z lat
    > siedemdziesi tych. Wojskowym, partyjnym moczymord . Jakie to wszystko
    > przewidywalne :)

    Szkoda ze nie wiesz, iz taka menda jak ty - w odroznieniu odemnie -
    musi byc oferma nie ptrafiacym dotrzymac nawet swojego wlsanego slowa.
    Zeby jednak az kilka razy dawac slowo i nie potrafic go dotrzymac, to
    juz musisz miec sklonnosci ciezkiej ulomnosi psychicznej.
    Takich oferm jak ty, to nawet do wojska nie biora, bo po co tam kaleki
    umyslowe i fizyczne
    Mnie do wojska wcielono przymusowo, wiec juz wolalem isc do szkoly
    wojskowej, bo wiedzialem, ze latwiej i szybciej bedzie mi stamtad
    odejsc niz ze slozby czynnej.
    A co do imputowania mi alkoholizmu, to juz wiele razy pisalem, ze
    nigdy w zyciu nie bylem nawet pijany a w 78 roku postanowilem nie pic
    alkoholu wcale, bo ani mi nigdy nie smakowal, ani nie chcialem zeby
    moje dzieci widzialy mnie pijacego i tak zostalo do tej pory.
    Rozumie jednak, ze do ciebie to nie dociera, bo albo mierzysz mnie
    swoja miarka, albo jestes kompletny debil, albo tez uwazasz, ze jestem
    jak reszta zdegenerowanych polskich pijaczyn.

    > Odk d niejaki ksi dz Natanek nosi tytu doktora habilitowanego, nic mnie
    > ju nie zdziwi :)

    Mnie tez.
    Dodam nawet, ze jaki narod - taki kosciol, jaki narod - taki
    prezydent, jaki narod - taka o nim opinia w swiecie, itd itp.

    > Cho by stan na uszach, nikt tu ju nie uwierzy w opowie ci
    > podrz dnego fotografuchy estetyki koparkowego ze ZREMBu o sukcesach,
    > domach na wybrze u, sesjach za tysi ce dolar w i innych marzeniach
    > zapieczonego w swej z o liwo ci yciowego nieudacznika. Pstrykacz
    > najaranych lasek z mordowni, istotnie, jest czego zazdro ci . Za
    > wykidaj o te robisz w wolnych chwilach? Chyba nie, nie ten wiek ju :)

    Usilnie starasz sie robic z siebie tepego niedorozwinietego i
    msciwego, wioskowego glupka.
    Jaki masz w tym cel?
    Ja caly czas dobrze ci zycze i nieustannie trzymam kciuki zeby ci sie
    polepszylo.
    Przeciez nie ma tu bardziej uposledzonego od ciebie, czleczyny, ktory
    z taka nienawiscia chcialby sie na mnie mscic.
    Tylko ty jeden ciagle przyrzekales, ze juz wiecej nie bedziesz mnie
    wyciagal z KF, ze juz dasz spokoj i wciaz ciern w twojej dupie nie
    pozwala swego wlasnego slowa dotrzymac.
    Pal licho kolegow, ale szanuj swoje wlasne slowo, szanuj sam siebie.
    Mnie nigdy w zyciu nie zdarzylo sie abym nie dotrzymal danego slowa.
    Ja raz napisalem, ze nie mam zamiaru ci odpuszczac i tak trzymam.
    Ty kilka razy przepraszales, obiecywalec, i wciaz "szczasz" sam na
    siebie i na swoich kolegow.
    No ale faktycznie moze ci twoi koledzy, sa dla ciebie tyle warci, co
    ty razem z nimi dla mnie.

    > Teraz sobie napisz te swoje blabla o leczeniu mej osoby, przytocz kilka
    > tanich alegorii o cierniach i oddawaniu moczu itd, mieszny cz owieczku :)

    Skoro pamietasz, to po co mam pisac.
    Wazne, ze utkwilo ci juz w glowie.
    Dalej powinni ci pomoc twoi tutejsi koledzy, jesli rzeczywiscie nimi
    sa.
    Moich dobrych rad nie musisz sluchac, ale podpytaj kolegow jak
    zalosnie wygladasz.
    Nawet jesli ja jestem najgorszym na tej grupie, to ty jeste najdalej
    zaraz za mna.
    Uwierz mi, ze tak jest.
    Z calego mojego dobrego serca ci to pisze.
    Wygladasz strasznie zalosnie ze swymi plfocinami.
    Zycze zdrowia na ciele i na umysle.

    ---------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/