  • Data: 2010-09-04 18:39:29
    Temat: Re: No to koniec lustrzanek...
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski wrote:
    > Wydaje mi się, żę rozmawiamy o przypadkach odbitek lub wydruków
    > fotograficznych. Na papierze toaletowym raczej odbitek nie zrobisz (ze
    > względu na zapychanie kanalizacji jest on wykonywany tak, aby szybko
    > rozkładał się w wodzie). W przypadku wydruków - we wszelkich znanych mi
    > urządzeniach do wydruku fotografii nanoszone tusze zmniejszały
    > współczynniki
    > odbicia światła. Nie znam żadnego przypadku w którym tusz by taki
    > współczynnik zwiększał. Dlatego rozsądnym wydaje mi się przyjęcie, że
    > maksymalny uzyskiwany na odbitce współczynnik odbicia pokrywa się z
> [...]

    Wróć proszę do postu w którym pierwszy raz został poruszony temat tego
    nieszczęsnego papieru toaletowego. Ja nie twierdzę, że papier toaletowy
    nadaje sie do wydruków zdjęć. Nie zgadzam się jedynie ze twierdzeniem, że
    nie można na papierze toaletowym przedstawić obrazu o szerokim zakresie
    dynamiki, gdy ma się do dyspozycji odpowiednie farby.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -