  • Data: 2010-09-04 18:50:34
    Temat: Re: No to koniec lustrzanek...
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski wrote:

    > Przy założeniu, ze drukarka będzie nanosiłą tę białą farbę - a takich
    > drukarek do fotografii o ile wiem nie ma. Odrzucam założenie, że można
    > przed
    > drukowaniem pokryć papier farbą gdyz wówczas de facto drukowałbyś nie na
    > papierze a na warstwie farby.

    W wątku został poruszony temat, jak można by na papierze pokazać obraz o
    szerokim zakresie dynamiki. Obecnie takiego obrazu bez kompresji pokazać się
    nie da i to niezależnie od tego jaki super będzie papier. Aby uzyskać taki
    obraz trzeba by zmienić coś w obecnym procesie wydruku (najlepiej tusze),
    więc nie ma co się powoływać na stan obecny.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -