  • Data: 2010-09-04 22:13:52
    Temat: Re: No to koniec lustrzanek...
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA wrote:
    > Nie, nie nadaje, tylko, że da mniejszą dynamikę. Ty uparcie twierdzisz, że
    > da się na nim wykonać większą.

    Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem?
    Napisałem, że gdybym miał farbę o idealnej czerni, to uzyskałbym nawet na
    papierze toaletowym więcej, niż można uzyskać obecnie na dobrym papierze.

    > W ogóle nie wiele rozumiesz.

    Dalej ględzisz bez argumentów..

    > Pokażesz taką metodę.
    > Jeden link

    Mam Ci pokazać przykład całkowitego krycia farbą? Co Ty dziecko jesteś, nie
    wiesz ile rzeczy tak sie maluje?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -