  • Data: 2010-09-04 18:32:35
    Temat: Re: No to koniec lustrzanek...
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisał:

    > Nie kwestionuję tego, że obecnie jakość papieru ma znaczenie w wydrukach.
    > Nie zmienia to jednak faktu, że jakość papieru znaczenia mieć nie musi, bo
    > papier może być w całości pokryty farbą.

    Przy założeniu, ze drukarka będzie nanosiłą tę białą farbę - a takich
    drukarek do fotografii o ile wiem nie ma. Odrzucam założenie, że można przed
    drukowaniem pokryć papier farbą gdyz wówczas de facto drukowałbyś nie na
    papierze a na warstwie farby.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)