    Date: Mon, 27 Jan 2014 02:33:13 +0100
    From: Smok Eustachy <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No to jednak ten Android.

    W dniu 26.01.2014 13:38, ToMasz pisze:
    /.../
    > Smok Eustachy, nie wygląda mi na faceta który dostał dofinansowanie
    > swojego telefonu od rodziców. Ja od wielu lat czytuję tą grupę, i nigdy
    > nie zdarzyło mi się kupić telefonu bez zasięgnięcia opinni, a zazwyczaj
    > miałem listę kilku modeli do wyboru i wiedziałem na co się piszę.
    > dlaczego? Bo mojego telefonu nie sponsorują rodzice.
    > ToMasz

    OO. Czy do kupna telefonu mam się tak samo przymierzać jak do
    transatlantyka?
    Android jest mniej- więcej taki sam na każdym telefonie.

    Jak wyciągam słuchawki z telefonu to przestaje grać na każdym czy na
    niekażdym?

    Szukam jakiegoś sensownego playera empetrójek i odtwarzacza filmów. Do
    końca nie wiem jakie formaty fizycznie jest w stanie odtworzyć telefon i
    czy do wszystkich są kodeki? Gdzie mam sprawdzić czy real playera odtworzy?
    Jak rozumiem program ściągnięty przez gogle pleja mam odinstalować w
    gogle pleju a ściagnięty przez samsung appsa w samsung appsie? I mam
    pamiętać, która jest skąd?

    Czekajcie muszę postestować rozpoznawanie kodowania plików text w tych
    różnych programach.

    Sens posiadania tego typu telefonu jest taki, że jak słuchasz muzyki i
    ktoś dzwoni, to nie przeoczysz. Chyba że na Androidzie przeoczysz. Muszę
    przetestować.
    W porównaniu z Avilką nie zachwyca:

    W Avilce aby poczytać se ksiazkę trzeba zrobić konwersję do formatu jar.
    Bo lepiej sobie radzi formatując na bieżąco niż próbując zachować
    formatowanie strony oryginalne, zawarte w pdfie i docu. Pod Androidem
    podobnie słabo się czyta pedeefy - bo albo literki małe albo cały wiersz
    się nie mieści na ekranie. Nie wiem do jakiego formatu te xiązki trzeba
    konwertować, żeby było dobrze. Paska bym sobie poczytał,