    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Date: Sat, 28 Mar 2015 19:50:13 +0100

    W dniu 2015-03-27 o 00:05, LordBluzg(R) pisze:

    > Po co Ci kieszenie? :>

    Do noszenia przydatnych drobiazgów.

    > Esteta :>

    Teraz to już oszukujesz.
    Esteta ma kieszeń a w niej grzebień.
    Jak esteta jet łysy jak kolano to w kieszeni ma chusteczkę.

    > Z kieszeniami, wypchanymi kieszeniami :)

    To może wyjaśnij czytającym jak jednym smartfonem można wypchać
    kieszenie ?

    >>> c.. zakaz rozmowy przez telefon w samochodzie bez zewnętrznej anteny."
    >>> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wp%C5%82yw_promieniowan
    ia_telefon%C3%B3w_kom%C3%B3rko

    > Ze spacją przed pytajnikiem i wypchanymi kieszeniami przez baterie :)
    > [...]

    Jak wypchać wiele kieszeni przez jedna baterię ?

    >>> http://www.chip.pl/news/sprzet/wyswietlanie-obrazu/2
    015/03/google-glass-wciaz-zyje

    > Poczekamy... :)

    Znam takich co na nowe Amigi czekają, ty poczekasz równie długo.
    Ale powodzenia życzę.