  • Data: 2015-03-31 22:39:30
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfdt33$jqi$1@node1.news.atman.pl
    > Kup sobie samochód i nie idź z daleka tylko z parkingu. :-)

    Samochód w kieszeni? Bessensu :D

    > Ty naprawdę nosisz grzebień w torbie a nie w kieszeni ?

    Nie noszę grzebienia wcale. Mam "szczotkę" :D

    ,640,0,0,0.jpg
    domach-bez-lazienki-ta-mapa-za
    > W każdym mieszkaniu w którym mieszkałem miałem łazienkę.
    > A wiarygodność tej strony niszczy właśnie ta mapka, nie zastanowiło
    > cię dlaczego nie ma kompletnego opisu ?

    Przecież jest niżej, podałem. Oho, widzę że musisz założyć okulary...

    > A to już chyba problem estety jaką używa.

    No taką obsmarkaną i tłustą od potu z łysiny :D

    > Nie noszę laptopa, tabletu używam tylko w domu do czytania, inna sprawa
    > że tabletu z wymienialną (bez rozkręcania) baterią nie spotkałem.
    > Ale widać ty spotkałeś skoro wymieniasz.

    Nienie, to Twój projekt aby produkować i nosić wymienialne i kompatybilne
    baterie. W takim tablecie to pewnie równolegle łączone i zmiesci się z 6 szt
    nawet :D Jeśli użyjemy "wymienialnych baterii" od smartwacha to nawet z 16 szt
    wejdzie a do delefonu conajmniej 4-6szt. Dobry pomysł. Czyli co, projekt
    wymienialnej baterii o wymiarach 5cm/5cm i można sobie zasilać cokolwiek.
    Sprzedawane w sklepie jak "dropsy". Idziesz, kupujesz dropsa/12szt i ładowarka
    niepotrzebna. Genialne! Do powerbanku też, a co!

    > Mądrzy ludzie zauważyli że w sieci bardziej sprawdza sią pytajnik
    > po spacji.

    To pewnie ta mądrość z Lublina. KUL może?

    > Inni mądrzy ludzie nie uważają tego za błąd w tekstach
    > elektronicznych,

    Hmm, ciekawie prawisz. To pewnie sami głupcy wymyślili zasady pisowni, słowniki a
    tu się okazuje nagle, że uczeń przerósł mistrza i specjalnie stawia spację przed
    pytajnikiem. Nauczyciel w szkole też był głupcem pewnie...

    Zdefinuj może "mądrość", bo coś mi się wydaje że mylisz z głupotą ale może na
    wschodzie Polski tak się mówi.

    > ale są też inni którzy w przypadku braku argumentów
    > merytorycznych będą się tą spacją przed znakiem zapytania
    > podniecać i zaciemniam omawiany temat. Dokładnie tak jak ty.

    Ależ. Ponoć mądry człowiek, to taki, który nie kłóci się z zasadami pisowni. No
    to kto u "was" jest nazywany głupim? Ten co nie stawia spacji przed pytajnikiem?

    --
    Michael________