  • Data: 2015-03-30 23:47:13
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" wydumał(a) w wiadomości ID news:mf6t4t$8fp$1@node2.news.atman.pl
    > Do noszenia przydatnych drobiazgów.

    Które wypychają kieszenie :) Nawet pendrive czy klucze. Widać z daleka...kto z
    daleka idzie...

    > Teraz to już oszukujesz.
    > Esteta ma kieszeń a w niej grzebień.

    Chyba w latach 40' dzisiaj nosi się torbę...ale na wchodzie tak, grzebień w
    kieszeni, węgiel w wannie i wycieczka do "wygódki" :) Nie wierzysz? Zobacz:
    http://m.natemat.pl/7ea382b4bff6df4c7e6acf039a021d3e
    ,640,0,0,0.jpg

    http://natemat.pl/108469,polska-wschodnia-mieszka-w-
    domach-bez-lazienki-ta-mapa-zadziwila-internautow-al
    e-nie-jest-tak-zle-jak-pokazuje

    > Jak esteta jet łysy jak kolano to w kieszeni ma chusteczkę.

    Taaa, wielorazową :D i kwiat w butonierce :D

    > To może wyjaśnij czytającym jak jednym smartfonem można wypchać
    > kieszenie ?

    ...i zapasowymi bateriami. Do smartfona, smatwatcha, tabletu i...LAPTOPA (teraz
    mi będziesz udowadniał że LAPTOP to nie MAC:D)
    Zacznij może od spacji przed pytajnikiem. Ja wiem, że jest to "trendy" na
    wschodzie ale całkowicie niezgodne z zasadami pisowni w polsce. To pewnie
    przestrzń dzieląca dom od "wygódki" w ogrodzie :)

    --
    Michael________