  • Data: 2015-03-31 12:31:59
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-30 o 23:47, LordBluzg(R) pisze:

    > Które wypychają kieszenie :) Nawet pendrive czy klucze. Widać z
    > daleka...kto z daleka idzie...

    Kup sobie samochód i nie idź z daleka tylko z parkingu. :-)

    > Chyba w latach 40' dzisiaj nosi się torbę...ale na wchodzie tak,
    > grzebień w kieszeni, węgiel w wannie i wycieczka do "wygódki" :) Nie
    > wierzysz? Zobacz:

    Ty naprawdę nosisz grzebień w torbie a nie w kieszeni ?

    > http://m.natemat.pl/7ea382b4bff6df4c7e6acf039a021d3e
    ,640,0,0,0.jpg

    > http://natemat.pl/108469,polska-wschodnia-mieszka-w-
    domach-bez-lazienki-ta-mapa-zadziwila-internautow-al
    e-nie-jest-tak-zle-jak-pokazuje

    W każdym mieszkaniu w którym mieszkałem miałem łazienkę.
    A wiarygodność tej strony niszczy właśnie ta mapka, nie zastanowiło
    cię dlaczego nie ma kompletnego opisu ?

    > Taaa, wielorazową :D i kwiat w butonierce :D

    A to już chyba problem estety jaką używa.

    > ...i zapasowymi bateriami. Do smartfona, smatwatcha, tabletu i...LAPTOPA
    > (teraz mi będziesz udowadniał że LAPTOP to nie MAC:D)

    Nie noszę laptopa, tabletu używam tylko w domu do czytania, inna sprawa
    że tabletu z wymienialną (bez rozkręcania) baterią nie spotkałem.
    Ale widać ty spotkałeś skoro wymieniasz.

    > Zacznij może od spacji przed pytajnikiem. Ja wiem, że jest to "trendy"
    > na wschodzie ale całkowicie niezgodne z zasadami pisowni w polsce. To
    > pewnie przestrzń dzieląca dom od "wygódki" w ogrodzie :)

    Mądrzy ludzie zauważyli że w sieci bardziej sprawdza sią pytajnik
    po spacji. Inni mądrzy ludzie nie uważają tego za błąd w tekstach
    elektronicznych, ale są też inni którzy w przypadku braku argumentów
    merytorycznych będą się tą spacją przed znakiem zapytania
    podniecać i zaciemniam omawiany temat. Dokładnie tak jak ty.