  • 31. Data: 2013-09-09 08:47:34
    Temat: Re: No i po Nokii, przyczyny?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Sep 2013 07:36:54 +0200, sqlwiel napisał(a):
    > Jak zauważyłeś, niektóre rynki są nieco biedniejsze.

    1% bogatszych od 4mld to calkiem niezla liczba smartfonow, i spora
    liczba $ :-)

    > Pomnóż te liczby mieszkańców przez PKB, zważ nasyceniem komórkami,

    W USA takie duze nasycenie ?
    Czy wlasnie w krajach biednych bedzie duze, bo przeskocza etap
    stacjonarnego.

    >uwzględnij upodobanie hamerykańców do ogryzka itd...

    Ale to chyba wada, bo trzeba z tym upodobaniem walczyc.

    > Statystyczyć, to trzeba umieć ;)

    J.

  • 32. Data: 2013-09-09 09:00:55
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-09 08:32, Mr. Misio pisze:

    > Ktos kiedys oglosil, ze byla furtka w linuksie, niewidoczna w kodzie
    > zrodlowym. Furtke dodawal kompilator. wiec aplikacje kopilowane z
    > czystego kodu w binarkach byly "zainfekowane". Mialy backdoor.

    ... ale gcc przecież też jest opensource :)
    (nie wycofuję mojej pierwotnej tezy)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 33. Data: 2013-09-09 09:17:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 Sep 2013 08:43:05 +0200, J.F. napisał(a):

    > A tak po prawdzie to jest tez szansa ze backdoor bedzie wprost w
    > procesorze czy karcie sieciowej.

    Tylko dzięki temu gejfony 4 zawsze będą miały jailbreaka, chociaż
    przynajmniej tethered.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 34. Data: 2013-09-09 10:06:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Sep 2013 09:00:55 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > ... ale gcc przecież też jest opensource :)
    > (nie wycofuję mojej pierwotnej tezy)

    Ale zmiana w kompilatorze nie musi byc widoczna w jego zrodlach :-)

    Potrzebny zaufany kompilator ... albo deassembler :-)

    J.

  • 35. Data: 2013-09-09 18:47:23
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Jest takie ryzyko. Trzeba najpierw skompilowac kompilator sprawdzonym
    > kompilatorem :-)
    >
    > A tak po prawdzie to jest tez szansa ze backdoor bedzie wprost w
    > procesorze czy karcie sieciowej.

    Racja, w koncu chwali sie intel roznymi dodatkami, to moze tez sie nie
    chwalic innymi.

  • 36. Data: 2013-09-09 18:48:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > ... ale gcc przecież też jest opensource :)
    > (nie wycofuję mojej pierwotnej tezy)

    No jest, ale ilu zainteresowanych aplikacja XYZ sprawdza komilator

  • 37. Data: 2013-09-09 18:59:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

> [...]
    > dodani wiecej niz jednego usera :] Szok.
    >
    > Ilośc Ataków na Androida ora zpolacznie technologi bezprzewodowych (GSM,
    > Wifi, NFC, BT) sprawia, ze system ten jest dostepny z kazdej strony.
    >
    > A Moj PC nie dosc, ze stoi za firewallem to system jest wyposazony w
    > internet securuty/antywirus.
    >
    > Dostan się do mojego PC z zewnatrz przez BT... nie da sie... dostan sie
    > przez Wifi... nie da sie... Zaplac moim PC zbliżeniowo nie da sie.
    >
    > Pomijam juz to, ze jak instaluje Windows/Linux na PC to jestme jego
    > adminem. Telefon z Androidem sie dostaje bez roota.

    A jak nazywa się w łiindołs czy tam linuksie uprawnienie programu do kamery
    ? A do kontaktów ? To może do gniazd TCP ? A do NFC ? Do SMS ?

    Ja na twoim miejscu zastanowiłbym się czy wiem o czym mówię.

  • 38. Data: 2013-09-09 19:12:40
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Ja na twoim miejscu zastanowiłbym się czy wiem o czym mówię.

    Dobrze, zastanowie sie, czy wiesz, o czym mowisz...

    ;

  • 39. Data: 2013-09-09 19:48:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Dobrze, zastanowie sie, czy wiesz, o czym mowisz...
    >
    > ;

    Też mi się nudzi

  • 40. Data: 2013-09-10 02:36:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-08 14:34, Mario pisze:

    > A szkoda, bo Linuks z QT mając wsparcie w postaci silnego
    > producenta fonów mógłby stanowić poważną konkurencję dla Linuksa z
    > Dalvikiem :)

    przypadkiem blackberry nie jest linuksem z qt? Jeśli tak to konkurencji
    za dużej to on już nie robi.