  • 1. Data: 2013-09-05 12:45:49
    Temat: Galaxy S3 - wymiana szybki [WAW]
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    Uszanowanie,

    poszukuje dobrego serwisu w W-wie, który wymieni PORZĄDNIE szybke w
    Galaxy S3.
    Macie moze jakies namiary??

    Porządnie to znaczy, ze nie będzie to chałupnicze klejenie na tasme
    dwustronną (jak wiekszosc pseudo serwisów wyskakujących z googla) tylko
    klejenie (LOCA) po całości z odsysaniem powietrza.
    Chodzi o wymiane samej szybki, digitizer i ekran sa OK

    z gory dzieki za pomoc
    K.

  • 2. Data: 2013-09-05 14:23:40
    Temat: Re: Galaxy S3 - wymiana szybki [WAW]
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    KiloSierra nabazgrał(a):

    > Uszanowanie,
    > poszukuje dobrego serwisu w W-wie, który wymieni PORZĄDNIE szybke w Galaxy
    > S3.
    > Macie moze jakies namiary??

    Punkt serwisowy: MaxGsm
    Samsung, HUAWEI
    02-739 Warszawa
    ul. Wałbrzyska 11 lok. 186 C.H. LAND (1wsze piętro) stacja metra Służew

    Telefon: 022 5499300
    Faks:
    Adres e-mail: g...@o...pl ; m...@r...pl
    Godziny pracy: 9-17 pn - pt/ 10-14 sobota

    Punkt serwisowy: Service Logistics
    HUAWEI, Samsung
    ul. Chmielna 98
    00-801 Warszawa

    Telefon: +48 22 403 53 80
    Faks: +48 22 244 24 93
    Adres e-mail: s...@s...pl ;
    s...@r...pl
    Godziny pracy: pn-pt 10-18 ; sob 10-14

  • 3. Data: 2013-09-05 14:42:40
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-09-05, o godz. 14:23:40
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > KiloSierra nabazgrał(a):

    > Adres e-mail: g...@o...pl ; m...@r...pl
    > Adres e-mail: s...@s...pl ;
    > s...@r...pl

    To są punkty które wożą sprzęt do Regenersis-a w Jankach. Wieć jeśli
    szuka dobrego serwisu który to zrobi porządnie to bardzo zły namiar.
    No chyba że chce się z nimi kłócić że mu zalali wodą telefon by zrzucić
    z siebie oskarżenie o partactwo. ;-)

    Zdrówko

  • 4. Data: 2013-09-05 14:47:44
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2013-09-05 14:23, Chris pisze:

    dziekuje bardzo.....
    byc moze nie zwrociles uwagi, ale interesuje mnie wymiana szybki (max
    250,-) i tylko szybki a nie calego modulu za 570-600,-....

  • 5. Data: 2013-09-05 15:04:28
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

> [...]

    > szuka dobrego serwisu który to zrobi porządnie to bardzo zły namiar.
    > No chyba że chce się z nimi kłócić że mu zalali wodą telefon by zrzucić

    oni nawet nie naprawiaja tylko wymieniaja caly moduł.... :/

  • 6. Data: 2013-09-05 15:33:19
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > szuka dobrego serwisu który to zrobi porządnie to bardzo zły namiar.
    > No chyba że chce się z nimi kłócić że mu zalali wodą telefon by zrzucić

    To usługa płatna więc tych klientów obsługują normalnie :)
    A jako jedni z niewielu mają dobry sprzęt, kolegi ojciec tam kiedyś pracował
    ale miał dość :)

  • 7. Data: 2013-09-05 15:36:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    KiloSierra nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-09-05 14:23, Chris pisze:
    > dziekuje bardzo.....
    > byc moze nie zwrociles uwagi, ale interesuje mnie wymiana szybki (max
    > 250,-) i tylko szybki a nie calego modulu za 570-600,-....

    Upss przeoczyłem .

  • 8. Data: 2013-09-16 22:24:53
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2013-09-05 12:45, KiloSierra pisze:
> [...]
    > klejenie (LOCA) po całości z odsysaniem powietrza.
    > Chodzi o wymiane samej szybki, digitizer i ekran sa OK

    nikt nie wie??
    serio ?
    :(

  • 9. Data: 2013-09-16 22:33:27
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "KiloSierra" <f...@1...pl> napisał w wiadomości
    > nikt nie wie??
    > serio ?
    > :(

    No ja to nie wiem nawet co to jest to coś. :)
    A przecież zwykłego szklarza nie będę Ci polecał, bo to jest galaktyczna
    sprawa, a szklarz mało mobilny w kosmosie...
    :)

    Szuwaks

  • 10. Data: 2013-09-17 17:21:59
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Oficjalny serwis szajsunga - Regenersis na Chmielnej 98 po drugiej stronie
    JPII masz Złote Tarasy. 550 zł brutto bylo w kwietniu. Nie tracisz gwarancji
    na fona. Swojego tam robiłem po dzwonie z 2 metrów :( Kolor biały, inne mogą
    kosztować drożej / taniej.