  • 1. Data: 2013-09-06 03:10:45
    Temat: Monster i współpraca SIMkart
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Właśnie zaliczyłem stratę łączności na karcie
    2G/GSM/mBanku -- pierwszy raz. Restart pomógł,
    ale restartów nie lubię. Natomiast z 3G/Aero2
    nie mam żadnych problemów. Bywa, że trudno
    włączyć WiFi -- z jakiegoś powodu trzeba
    długo (nawet minutę) czekać.

    Żółta plamka na dole ekranu -- albo przyzwyczaiłem się, albo zanika.

    Electro.pl nadal nie śle wakacyjnego bonu.

    Akumulator... Z moimi potrzebami bez trudu w 10 godzin wyczerpię. :)
    I tak nieźle, bo Ace mogłem wyczerpać w godzinę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-09-08 09:31:51
    Temat: Re: Monster i współpraca SIMkart
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    >
    > Akumulator... Z moimi potrzebami bez trudu w 10 godzin wyczerpię. :)
    > I tak nieźle, bo Ace mogłem wyczerpać w godzinę. :)

    Czyli, nadal mieszane odczucia? ;-) . I nie wiedzieć czemu zupełnie nie
    przekonuje mnie to twoje zadowolenie z wytrzymałości 10 godzin baterii.
    Po "Bestii" spodzieawłbym się wytrzymałości minimalnej co najmniej 2-3
    doby.

  • 3. Data: 2013-09-08 11:13:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 09:31:51 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > przekonuje mnie to twoje zadowolenie z wytrzymałości 10 godzin baterii.
    > Po "Bestii" spodzieawłbym się wytrzymałości minimalnej co najmniej 2-3

    Enuel ma swoje potrzeby, zaden tablet dlugo nie wytrzyma :-)

    J.

  • 4. Data: 2013-09-08 19:12:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l0h95m$m5l$...@u...news.interia.pl

    > Czyli, nadal mieszane odczucia? ;-) . I nie wiedzieć czemu zupełnie nie

    Być może zasięgu nie było naprawdę. Jakiś czas
    później znów straciłem zasięg 2G -- powrócił samoczynnie.

    > przekonuje mnie to twoje zadowolenie z wytrzymałości 10 godzin baterii. Po "Bestii"
    spodzieawłbym się wytrzymałości minimalnej co
    > najmniej 2-3 doby.

    Nie włączaj -- wytrzyma wiele lat. :)
    12 godzin mego używanie nie wytrzymuje.
    Ładuje się powoli -- z portu USB w komputerze raczej nie naładujesz nigdy.
    (z mego -- nie ładuje; wprawdzie i nie ma rozładunku, ale nie ma ładowania)

    -=-

    Telefon nie ma 3/4 GB RAMek, jak głoszą opisy.
    I nie ma 2 GB miejsca na aplikacje, ani 4 GB
    pamięci flash w ogóle.

    To są poważne problemy.

    -=-

    Od Janosika chyba wolę tę aplikację:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ma
    pfactor.navigator&hl=pl
    MapFactor: GPS Navigation

    Jak napisałem w ocenie -- nie mogę umieścić plików z mapami na zewnętrznej karcie SD.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-09-10 12:31:54
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-08 11:13, J.F. pisze:

    > Enuel ma swoje potrzeby, zaden tablet dlugo nie wytrzyma :-)
    >
    > J.

    Czyli aktywne obie karty, włączony bluetooth, GPS, wifi transferujące
    dane z netu w tle a na ekranie gierka pożerająca prąd. Tak w ten sposób
    idzie rozładować baterię w kilka godzin. Ale na dobrą sprawę kto tak
    używa telefonu na co dzień?

  • 6. Data: 2013-09-10 12:33:16
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    > "Trybun" l0h95m$m5l$...@u...news.interia.pl

    > Być może zasięgu nie było naprawdę. Jakiś czas
    > później znów straciłem zasięg 2G -- powrócił samoczynnie.

    U mnie to standard, tak się składa że do najbliższych przekaźników GSM
    mam ponad 10 km. Gdy czekam na pilny telefon to muszę wychodzić na
    zewnątrz domu.

> [...]
    > nigdy.
    > (z mego -- nie ładuje; wprawdzie i nie ma rozładunku, ale nie ma

    No dobrze, ale napisz co ci tak pożera ten prąd?

    > Telefon nie ma 3/4 GB RAMek, jak głoszą opisy.
    > I nie ma 2 GB miejsca na aplikacje, ani 4 GB
    > pamięci flash w ogóle.
    >
    > To są poważne problemy.
    >
    > -=-

    To żadne problemy, ale prosty przelicznik w którym oblicza się takie
    dane. Nie ma w tym żadnego szwindlu. :-)

> [...]
    pfactor.navigator&hl=pl

    > MapFactor: GPS Navigation
    >
    > Jak napisałem w ocenie -- nie mogę umieścić plików z mapami na

    Znam, nawet mam w telefonie, jednak używam rzadko, a to ze względu na te
    mapy (OSM) w których nie ma połowy krajowych dróg. Natomiast Yanosik jet
    oparty na mapach UPM.

    Próbowałeś - ustawienia->aplikacje->preferowana lokalizacja instalacji,
    i klik na "Karta SD"?

  • 7. Data: 2013-09-11 00:57:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l0msh7$j6m$...@u...news.interia.pl

    > U mnie to standard, tak się składa że do najbliższych przekaźników
    > GSM mam ponad 10 km. Gdy czekam na pilny telefon to muszę wychodzić
    > na zewnątrz domu.

    Sygnał straciłem kolejny raz. Tuż po restarcie smartfonu
    miałem pełny zakres kresek.

    > No dobrze, ale napisz co ci tak pożera ten prąd?

    Zapewne używanie.

    > To żadne problemy, ale prosty przelicznik w którym oblicza
    > się takie dane. Nie ma w tym żadnego szwindlu. :-)

    Ace miał wg programów tyle, ile miał wg specyfikacji.

    pfactor.navigator&hl=pl

    > Znam, nawet mam w telefonie, jednak używam rzadko, a to ze względu
    > na te mapy (OSM) w których nie ma połowy krajowych dróg.
    > Natomiast Yanosik jet oparty na mapach UPM.

    Fajne. Ale co wówczas, gdy nawigacja mówi:

    prosto, nadal prosto, za 100 metrów prosto, prosto, skręć w lewo

    a to 'w lewo' pojawia się wtedy dopiero, gdy zjeżdżam ze skrzyżowania,
    oczywiście skręcając w to lewo a do skrzyżowania nic nie dzieje się,
    jeśli nie liczyć przejść dla pieszych, w tym jednego z sygnalizacją
    świetlną.

    > Próbowałeś - ustawienia->aplikacje->preferowana
    > lokalizacja instalacji, i klik na "Karta SD"?

    A jak uważasz? [ciekawe, ile (wg niego) razy tego próbowałem...
    stawiam na to, że wg niego próbowałem tego tylko dwa razy]
    Aby było jasne, na kolejne Twoje pytanie tego typu odpowiem
    podobnie. Najgorsze jest ciąganie po Aero2 map do tej aplikacji,
    bo idą powoli i każda próba trwa bardzo długo... Akurat instalacja
    (od zera) na zewnętrznej karcie SD nie jest możliwa, więc i ciągania
    map nie ma, choć strata czasu jest, i to duża.

    -=-

    Czy teraz już wiesz, po co mi net poza domem i na co zużywam energię w akumulatorze?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-09-11 00:58:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

  • 9. Data: 2013-09-11 00:58:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l0mser$j6m$...@u...news.interia.pl

> [...]
    > pożerająca prąd. Tak w ten sposób idzie rozładować
    > baterię w kilka godzin. Ale na dobrą sprawę kto

    BT -- rzadko
    GPS -- około 2 godzin dziennie (zwykle zdecydowanie mniej)
    WiFi -- stale
    WiFi ,,transferujące dane z netu w tle'' -- rzadziej niż BT
    gierki -- raz w jedną grałem (przez około 15 używania Androida)

    Słucham czasami radia, zwykle netowego, bo do normalnego potrzebne
    są słuchawki w charakterze anteny. Mam często włączony ekran, który
    świeci mocno, gdy dookoła jest jasno, a smartfon ma to do siebie,
    że lubi być wykorzystywany tam, gdzie jest dużo światła, czyli na
    zewnętrz mieszkania. Rzadko oglądam filmy, często oglądam różne
    mapy, czytam pocztę i przeglądam strony WWW. Sporo także mam ruchu
    na flashkach (czyli na pamięciach flash -- przerzucam sporo między
    partycjami) i czasami smartfon jest połączony z laptopem via WiFi.

    W tle... W tle bywa różnie. Zanotowałem nawet 100% obciążenia
    CPU, ale zazwyczaj tylko telefony (VoIPy) i jakieś drobiazgi.

    I Ace grzał się, i Monster grzeje się, z tym, że Monster ma
    zazwyczaj chłodniejszy akumulator.

    Bardzo często zapisuję ślady i bardzo często (niemal stale,
    ale zazwyczaj z bardzo małą szybkością) ciągnę różne mapki.

    Od czasu do czasu, gdy mam zbyt dobry humor, używam jakiejś
    nawigacji -- niezła zabawa, bo nawigacje bredzą zazwyczaj bez sensu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-09-11 01:05:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l0o86j$je2$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > WiFi ,,transferujące dane z netu w tle'' -- rzadziej niż BT
    > gierki -- raz w jedną grałem (przez około 15 używania Androida)

    15 miesięcy

> [...]
    > zewnętrz mieszkania. Rzadko oglądam filmy, często oglądam różne
    > mapy, czytam pocztę i przeglądam strony WWW. Sporo także mam ruchu

    Także przeglądam grupy dyskusyjne.

    > na flashkach (czyli na pamięciach flash -- przerzucam sporo między
    > partycjami) i czasami smartfon jest połączony z laptopem via WiFi.

    Czasami pstrykam fotki, rzadko z LEDKami doświetlającymi, bardzo
    rzadko ,,kręcę'' filmy.

> [...]
    > CPU, ale zazwyczaj tylko telefony (VoIPy) i jakieś drobiazgi.
    >
    > I Ace grzał się, i Monster grzeje się, z tym, że Monster ma

    Niż miał Ace.