  • 11. Data: 2013-09-08 18:42:10
    Temat: Re: No i po Nokii, przyczyny?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 16:40:24 +0200, atm napisał(a):

    > Z tymi telefonami to chyba sie niezle dobraliscie ;]
    > J.F. o ile dobrze pamietam masz jakis przedpotopowy model Nokii a

    Przedpotopowy ? Teraz moze i tak, ale kiedys nie byl przedpotopowy.
    I juz wtedy kiepsko dzialal, wiec sorry, teraz to mnie trzeba
    przekonac do nastepnego wyrobu. Zreszta pare negatywnych cech symbian
    dziedziczy z wersji na wersje.
    A update zadnego nie ma. Nie dba nokia o mnie, to ze wzajemnoscia :-)

    > Swoja droga po tygodniu watpliwej przyjemnosci z WP z mojego punktu
    > widzenia Symbian i WP sa siebie warte. Symbian daje nieco wiecej
    > mozliwosci konfiguracji ale tylko nieco, przynajmniej w zakresie ktory
    > mnie interesuje.

    WP poszedl w strone, ktora mi absolutnie nie odpowiada.
    No ale tego sie czlowiek nie dowie przed zakupem,
    poki nie poczyta troche uczciwych opinii.

    I bym sobie dlugo w brode plul, jakbym pomyslal ze aktualny model
    pewnie jest lepszy od przedpotopowego, wiec trzeba kupic.

    > W obu tez przypadkach ze swieca szukac sensownych
    > zamiennikow sytemowych aplikacji, jesli ktos chce miec cos wiecej niz to
    > co dala fabryka.

    Nawet nie wiem czy WP je przewiduje, czy to za bardzo ingeruje w
    "bezpieczenstwo", wiec w ogole niedozwolone..

    J.

  • 12. Data: 2013-09-08 20:19:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Artykuł bez sensu, myli fakty z przypuszczeniami. Juz w 2010 Nokia była w
    > czarnej d. ze swoimi produktami, ale dla siebie byli cesarzem wszechświata
    > i okolic, więc nic sobie z tego nie robili.
    trafnie to ująłeś. Większość starych klientów nokii, chciała nokie. nowi
    klienci - nie potrafili zrozumieć co w tych telefonach jest takiego
    fajnego. mnie kiedyś dobiła niemożność przerwania dzwięku smsa i
    niemożność wysyłania plików po bt. Zazwyczaj telefony konkurencji
    oferowały o wieeeeeele więcej za tą samą cenę.

    > Podobnie Motorola - przerżnęła
    > z powodu tezy, że do końca świata ludzie będą kupowali przestarzałe (już w
    > momencie wprowadzanie) razory.
    Również strzał w 10tkę. Jaka była zajebista reklama RAZRów! z aparatem
    640x480. Tylko jak ludzie dali sie nabrać na telefon cyrografem na 2
    lata - to trzeba było płakać i płacić.....
    > A co do M$ - HTC wypłynął na Windows Mobile. Pamiętasz marki MDA czy SPV?
    > To było HTC tylko brandowane dla światowych operatorów.
    ja obydwie marki wspominam dobrze. Ale moim zdaniem, te urządzenia
    bardzo dużo zyskiwały dzięki doinstalowywanym programom. Bo sam windows
    5.x i 6.x w telefonach pozostawiał wiele do życzenia
    ToMasz

  • 13. Data: 2013-09-08 20:32:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z androida mam sie laczyc z bankiem? :) Chyba kpisz.

    A z peceta też się nie łączysz?

    marfi

  • 14. Data: 2013-09-08 20:43:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 20:19:06 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > klienci - nie potrafili zrozumieć co w tych telefonach jest takiego
    > fajnego. mnie kiedyś dobiła niemożność przerwania dzwięku smsa i

    moznosc to byla. Tylko ze trafialy do jakiegos mailboxa z ktorego ni
    ch* nie dawalo sie ich wyciagnac do normalnego systemu plikow.

    > Zazwyczaj telefony konkurencji
    > oferowały o wieeeeeele więcej za tą samą cenę.

    polemizowalbym troche - wszystko to g*, tylko kazde troche inaczej :-)
    Androidowi tez daleko do idealu.

    > Również strzał w 10tkę. Jaka była zajebista reklama RAZRów! z aparatem
    > 640x480. Tylko jak ludzie dali sie nabrać na telefon cyrografem na 2
    > lata - to trzeba było płakać i płacić.....

    Nie przekladaj polskiej biedoty na swiatowy rynek.
    Choc ... Pszemol jakos nie chce kupic nowego ajfona za pelna cene,
    widac i w USA za drogi :-)

    No ba, definicja smartfona.
    Ale widac klienci byli zadowoleni :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-09-08 21:04:15
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik marfi napisał:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A z peceta też się nie łączysz?

    Z Peceta sie lacze. Ale prosze, bez porownan bezpieczenstwa tych 2
    systemow. Bo Android to jedna wielka dzira bezpieczenstwa.

  • 16. Data: 2013-09-08 21:10:33
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 8 Sep 2013 20:43:29 +0200, J.F. napisał(a):

    > moznosc to byla. Tylko ze trafialy do jakiegos mailboxa z ktorego ni
    > ch* nie dawalo sie ich wyciagnac do normalnego systemu plikow.

    To musiał być jakiś starożytny Symbian.
    Zresztą można przerzucać pliki jak w iPhone ;-)

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 17. Data: 2013-09-08 21:44:33
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.09.2013 21:04, Mr. Misio pisze:

    > Z Peceta sie lacze. Ale prosze, bez porownan bezpieczenstwa tych 2
    > systemow. Bo Android to jedna wielka dzira bezpieczenstwa.
    jakich systemów? Android to system, PC raczej nie. Spróbuj zrobić coś
    takeiego: Sam złam swoje hasło w windows XP a potem to samo z hasłem w
    telefonie z androidem. na co potrzebujesz więcej czasu?
    ToMasz

  • 18. Data: 2013-09-08 22:29:11
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > jakich systemów? Android to system, PC raczej nie. Spróbuj zrobić coś
    > takeiego: Sam złam swoje hasło w windows XP a potem to samo z hasłem w
    > telefonie z androidem. na co potrzebujesz więcej czasu?

    PC to Windows lub np. Linux. Systemy, które nie powstały 4 lata temu.
    Tak, wiem, Android to tez Linux. Nawet w wersji 4.3 dodali wreszcie
    mozliwosc dodani wiecej niz jednego usera :] Szok.

    Ilośc Ataków na Androida ora zpolacznie technologi bezprzewodowych (GSM,
    Wifi, NFC, BT) sprawia, ze system ten jest dostepny z kazdej strony.

    A Moj PC nie dosc, ze stoi za firewallem to system jest wyposazony w
    internet securuty/antywirus.

    Dostan się do mojego PC z zewnatrz przez BT... nie da sie... dostan sie
    przez Wifi... nie da sie... Zaplac moim PC zbliżeniowo nie da sie.

    Pomijam juz to, ze jak instaluje Windows/Linux na PC to jestme jego
    adminem. Telefon z Androidem sie dostaje bez roota.

  • 19. Data: 2013-09-08 22:42:01
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Pomijam juz to, ze jak instaluje Windows/Linux na PC to jestme jego
    > adminem. Telefon z Androidem sie dostaje bez roota.

    Ok, ale wg Ciebie to konkretnie przypadlosc Androida czy wszystkich
    smartfonow?

  • 20. Data: 2013-09-08 23:12:34
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.09.2013 22:29, Mr. Misio pisze:

> [...]
    >
    > Ilośc Ataków na Androida ora zpolacznie technologi bezprzewodowych (GSM,
    > Wifi, NFC, BT) sprawia, ze system ten jest dostepny z kazdej strony.

    To co piszesz jest prawdą, ale nie na temat. spróbujmy tak:
    Jak włamiesz się do telefonu przez gsm, znaczy moduł telefoniczny? W
    czasie rozmowy przemycisz w paśmie słyszalnym wirusa? Sam wiesz że się
    nieda. podobnie z BT. domyślnie - wyłączony+niewidoczny. Włączasz bo
    masz słuchawkę BT? więc masz włączony+niewidoczny. włączasz widoczność
    BT? Wiec masz ją na 120 sekund, 119, 118... trochę zamało czasu, pozatym
    wysłanie wirusa w obszar dysku użytkownika też nic nie daje.
    nfc? Podobnie - zasięg mizerny. pozostaje łączność wifi/gprs/umts. Tu
    problematyczne staje się to o czym sam napisałeś: wifi - zawsze za
    routerem. Tyle że zawsze ktoś może przejąć pakiety tak samo jak w PC. O
    gprs/umts nawet bym nie wspominał, bo przeciętny użytkownik ma
    wyłączony, bo pakiecik malutki w telefonie. co więcej, każda aktywność
    telefonu (słychać w głośnikach) natychmiast powoduje powstanie pytania -
    jaki program mam uruchomiony - ciągle wysyła i nadaje. Najcześciej
    ruchoma tapeta, albo inne dziadostwo które zainstaowałem przedwczoraj,
    zezwalając na wszystko bez czytania.... czy to jest dziura w systemie?
    Ja bym tego tak nie nazwał.

    > A Moj PC nie dosc, ze stoi za firewallem to system jest wyposazony w
    > internet securuty/antywirus.
    i milion programów do złamania tego zabezpieczenia. jak ktoś Ci się
    włamie do domu rano i skopiuje sobie partycje w z windowsem, to jutro
    być może będzie miał wszystkie twoje hasła. Bo to windows jest. takie
    coś można tylko na windowsie zrobić....
    ToMasz