  • 31. Data: 2013-03-18 10:42:23
    Temat: Re: No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Może i pewnym momencie maksymalna to ona taka i jest.
    > Przy zapisie chyba nawet 5MB/s nie osiągał.

    Zmień kompa albo program do mierzenia transferu ...

  • 32. Data: 2013-04-25 12:24:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 Mar 2013 10:42:23 +0100, w <ki6nhv$bnu$1@node1.news.atman.pl>, "Chris"
    <c...@s...pl> napisał(-a):

    > r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Zmień kompa albo program do mierzenia transferu ...

    Po przejrzeniu opinii w necie o tym Sandisku wygląda na to, że wszyscy powinni
    zmienić kompy.
    Mierzę normalnie -- przegrywając.

  • 33. Data: 2013-05-06 12:05:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

  • 34. Data: 2013-05-06 12:57:39
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    r...@k...pl nabazgrał(a):

    > Po przejrzeniu opinii w necie o tym Sandisku wygląda na to, że wszyscy
    > powinni zmienić kompy.
    > Mierzę normalnie -- przegrywając.

    Coś w tym jest ... zwracam chonor ...
    http://usbflashspeed.com/8038

  • 35. Data: 2013-05-06 16:39:21
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-05-06 12:57, Chris pisze:

    > Coś w tym jest ... zwracam chonor ...
    > http://usbflashspeed.com/8038

    Honoru to ty nie masz łajzo, ty masz chonor lol
    Już tyle razy pokazywałeś, że pisać nie potrafisz, może wreszcie
    przestaniesz.Twoje porady i pisownia są żenujące.