eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNo i mamy Canona 550dRe: No i mamy Canona 550d
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Tomek <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: No i mamy Canona 550d
    Date: Mon, 08 Feb 2010 22:17:51 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <hkpv20$j6c$1@news.onet.pl>
    References: <6...@n...onet.pl> <hkp93v$j1i$1@inews.gazeta.pl>
    <hkph57$7c2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206147015.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265663872 19660 87.206.147.15 (8 Feb 2010 21:17:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Feb 2010 21:17:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hkph57$7c2$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:847666
    [ ukryj nagłówki ]


    > Idąc tym tropem, to łatwo można zauważyć, że linia dwucyfrowa jest
    > bublem marketingowym i jako taka, powinna zniknąć.

    Toż o najlepsze co wyprodukował Canon dla wszystkich prawdziwych fotografów.

    > Odbędzie się to prawdopodobnie przez zmniejszenie dystansu do linii
    > trzycyfrowej, a zwiększenie dystansu do linii jednocyfrowej, która
    > obejmie szersze spektrum opcji z adekwatnym zakresem cen - posiadanie
    > modelu jednocyfrowego nobilituje, jakby na to nie patrzeć.

    Kolejnym posunięciem marketingowym na pewno będzie zniszczenie jednej ze
    swoich linii :) Uszczuplenie wpływów jak wiadomo pozytywnie wpływa na
    dalszy rozwój firmy


    > Posiadanie modelu trzy cyfrowego to gańba i tyle, można się tylko
    > pochlastać z wrażenia przy jagodziance lub wyprzeć myśli na ten temat.
    >

    tego nie komentuję


    > Jakby kto myślał, że sobie jaja robię, to nich zajrzy do klasyka i
    > poczyta rozważania na temat tego, co ludzie kupują, kiedy kupują - bo
    > wcale nie kupują tego, co kupują - jak to się prostacko wydaje szerokiej
    > rzeszy marketingowcom, nie mówiąc o ludzikach nie zorientowanych w temacie.
    >
    >


    Bo marketingowcy się mylą, nie słuchają ciebie.


    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: