  • Data: 2010-02-08 21:25:19
    Temat: Re: No i mamy Canona 550d
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-08 21:50:47 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Mogą też nie używać trybów filmowych, ale jak widzę to trudna droga :)

    Raczej idzie o to, że dla takich jest niewielki sens zmieniać ze
    starszych/niższych modeli. No dobra, matryca jest nieco lepsza od 15
    MPx poprzedniczki, ale trzeba przy plikach z niej więcej podłubać, co
    np. dla mnie (i z tego co wiem - nie tylko dla mnie) nie jest zaletą.
    Jeśli odrzucić filmowanie, to co zostaje? Lepszy pomiar światła,
    minimalnie lepsza matryca, LCD w nowych proporcjach, wyższe nastawy
    ISO. Słabo trochę.
    Ale niech im będzie, 550D wchodzi w cenie poprzednika, skoro tamten
    zostaje na rynku to będzie tańszy, pytanie co z cenami serii
    czterocyfrowej?

    de Fresz