  • Data: 2011-09-22 18:44:33
    Temat: Re: Nikon ulega modzie
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-22 16:44:17 +0000, Kosu <6...@e...pl> said:

    > Oczywiście są - może po prostu Ty ich nie doceniasz. Żeby było jasne -
    > mi również one różnicy nie robią, ale znam osoby, które twierdzą, że
    > potrzebują lustra i matówki. I wierzę im, bo w wielu innych dziedzinach
    > też przeszkadzają mi drobiazgi, których wiele osób nie zauważa.
    Ja piszę o technicznym uzasadnieniu, a nie wyimaginowanej potrzebie. To
    że ktoś się przyzwyczaił nie znaczy, że to jest potrzebne z
    technicznego punktu widzenia.

    > Zupełnie niepotrzebnie, bo to nie jest realny horyzont.
    > No i mówiąc zupełnie szczerze: moim zdaniem aparaty z optycznym wizjerem
    > będą istniały zawsze. I zapewne będą miały lustro. Prawie na pewno
    > będzie to lustro nieruchome, ale reszta ideologii się nie zmieni.
    Dziesięć lat temu ludzie mówili, że aparaty analogowe będą istniały zawsze.
    Powiedz mi ile nowych konstrukcji widziałeś w ostatnim roku?
    A siła analogowych jest znacznie większa niż przywiązanych do lustra.
    Naprawdę mogę się założyć, że w 2021 roku nie pojawi się na rynku nowe
    lustro dla żadnej grupy docelowej.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam