    Date: Thu, 22 Sep 2011 18:44:17 +0200
    From: Kosu <6...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon ulega modzie

    On 2011-09-22 17:36, JA wrote:
    > Będzie. Nie ma technicznego uzasadnienia dla istnienia lustra w aparacie
    > cyfrowym.

    Oczywiście są - może po prostu Ty ich nie doceniasz. Żeby było jasne -
    mi również one różnicy nie robią, ale znam osoby, które twierdzą, że
    potrzebują lustra i matówki. I wierzę im, bo w wielu innych dziedzinach
    też przeszkadzają mi drobiazgi, których wiele osób nie zauważa.

    > Stawiam dolary przeciw orzechom, że ostatnią lustrzankę zobaczymy na
    > najwyżej 10 lat.

    Zupełnie niepotrzebnie, bo to nie jest realny horyzont.
    No i mówiąc zupełnie szczerze: moim zdaniem aparaty z optycznym wizjerem
    będą istniały zawsze. I zapewne będą miały lustro. Prawie na pewno
    będzie to lustro nieruchome, ale reszta ideologii się nie zmieni.

    pozdrawiam,
    PK