  • 1. Data: 2010-11-29 17:51:38
    Temat: Nikon d3100 - w końcu stabilizacja w body
    Od: " derbin" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    juz miałem kupowac d3000 jk ktoś mnie oświecił że w następcy będzie w końcu
    stabilizacja w body, bo nikon w koncu przestaje żydzić na tak potrzebnym
    wyposażeniu. głupie, bylejakie sony go ma, ale nikon się zaparł,
    w końcu i nareszcie będzie można wziąć nikona pod uwagę i kupic szerkokątna
    sigmę i będzie stabilizacja bo obiektyw jej nie ma

  • 2. Data: 2010-11-29 17:58:30
    Temat: Re: Nikon d3100 - w końcu stabilizacja w body
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-11-29 18:51, derbin pisze:
> [...]
    > w końcu i nareszcie będzie można wziąć nikona pod uwagę i kupic szerkokątna
    > sigmę i będzie stabilizacja bo obiektyw jej nie ma

    A duch wikileaks unosił się nad wodami. D3100 nie ma stabilizacji w body.

  • 3. Data: 2010-11-29 18:44:18
    Od: Dawid <m...@n...pl>

> [...]
    > w końcu i nareszcie będzie można wziąć nikona pod uwagę i kupic szerkokątna
    > sigmę i będzie stabilizacja bo obiektyw jej nie ma

    Tak się napracować i nic :-)
    Nawet D7000 nie ma takiego wypasu.

  • 4. Data: 2010-11-29 21:01:03
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-11-29 18:51:38 +0100, " derbin"
    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > w końcu i nareszcie będzie można wziąć nikona pod uwagę i kupic szerkokątna
    > sigmę i będzie stabilizacja bo obiektyw jej nie ma

    N, zrobił dobrze Sigmie.
    ROTFL.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-11-29 22:06:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    derbin pisze:
    > głupie, bylejakie sony go ma, ale nikon się zaparł,

    bo sony to gupia, bylejaka minolta ew. konica/minolta

    > w końcu i nareszcie będzie można wziąć nikona pod uwagę i kupic szerkokątna
    > sigmę i będzie stabilizacja bo obiektyw jej nie ma

    chyba 'madry' nikon dalej ma z tym problem i nie tylko z tym, bo LV to w
    nikonie tragedia w porownaniu do glupiego, bylejakiego sony
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-12-07 12:22:03
    Od: " derbin" <w...@W...gazeta.pl>

    to pomyłka, nikon jednak nie ma stabilizacji w body,
    co za szok, większość lustrzanek i debilnych małpek ma,
    a nikon nie ma, czy oni mają w ogóle mózgi w tym nikonie ?

  • 7. Data: 2010-12-07 14:19:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2010 12:22:03 +0000 (UTC), derbin napisał(a):

    > to pomyłka, nikon jednak nie ma stabilizacji w body,
    > co za szok, większość lustrzanek i debilnych małpek ma,
    > a nikon nie ma, czy oni mają w ogóle mózgi w tym nikonie ?

    Większość lustrzanek, powiadasz... masz na myśli tą większość Olympusa,
    Pentaxa, czy Sony?

    Co do obecności mózgu, to dokonaj najpierw autoanalizy, zastanawianie się
    nad innymi uzależnij od wyniku tejże.

    "The gift is the blessing of the giver."

  • 8. Data: 2010-12-07 20:58:07
    Od: Bero <w...@a...net>

    W dniu 2010-11-29 19:44, Dawid pisze:
    > miałem kupowac d3000 jk ktoś mnie oświecił że w następcy będzie w końcu
    > stabilizacja w body, bo nikon w koncu przestaje żydzić na tak potrzebnym
    > wyposażeniu. głupie, byle jakie sony go ma, ...
    No, Sony, albo raczej SONY. To chyba oni wymyślili stabilizację w
    korpusach ... kamer. Co okazało się jak znalazł przy cyfrowych
    lustrzankach. Dziś to nie rewalka, mój telefon (BlackBerry Bold 9700) ma
    stabilizację w - jak by to nie nazywać - korpusie, choć telefonu.
    Oraz autofokus. Nie tak szybki jak w nikonach, ale zawsze. Czekam na
    lustrzankę FF w telefonie i już zbieram kaskę. Tanie nie będzie, ale że
    będzie to pewnik. Kwestia czasu. :)

  • 9. Data: 2010-12-10 17:20:11
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Tue, 07 Dec 2010 21:58:07 +0100, Bero <w...@a...net>
    says...

    > Oraz autofokus. Nie tak szybki jak w nikonach, ale zawsze. Czekam na
    > lustrzankę FF w telefonie i już zbieram kaskę. Tanie nie będzie, ale że
    > będzie to pewnik. Kwestia czasu. :)

    To będzie raczej lustrznaka z telefonem niz telefon z lustrzanką. ;) I
    ciężko by ci ją było w kieszeni schować... Fizyki nie przeskoczysz.

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288

  • 10. Data: 2010-12-12 10:19:17
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

> [...]

    > co za szok, większość lustrzanek i debilnych małpek ma,
    > a nikon nie ma, czy oni mają w ogóle mózgi w tym nikonie ?

    Jeszcze nie, ale spokojnie. Jak tylko rozpracują problem stabilizacji w
    korpusie, to pewnie zaraz zabiorą się i za wyposażanie body w mózgi.

    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz