  • 11. Data: 2009-02-06 21:33:45
    Temat: Re: Nikon Polska
    Od: "Lipo-hey" <t...@o...pl>

    Byłem w MM w Warszawie, tam ceny Nikonów są jeszcze sprzed podwyżki.
    Przynajmniej aparaty.

    BOB

  • 12. Data: 2009-02-08 23:10:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze dominik:

    > Złotówka maleje na pysk, ceny więc importowanego będą tylko rosnąć i to
    > mocno.

    Złotówka już odbiła.
    Prawdziwy spadek złotówki to było z 2.20 do 3 zł za dolara i tego dotyczy
    podwyżka Nikona.

  • 13. Data: 2009-02-09 16:55:05
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > Złotówka już odbiła.
    > Prawdziwy spadek złotówki to było z 2.20 do 3 zł za dolara i tego dotyczy
    > podwyżka Nikona.

    Czyli podwyżka z 3 na 3,50 jeszcze przed nami? ;)

    --
    Radosny

  • 14. Data: 2009-02-09 20:17:39
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Radosny:

    > Czyli podwyżka z 3 na 3,50 jeszcze przed nami? ;)

    Tak.

    Na szczęście złotówka odrabia do 3,0.

  • 15. Data: 2009-02-21 11:50:14
    Od: belferek <r...@g...com>

    No... i doczekałem się...
    Sprzęt zamówiony 8 I wreszcie dziś odebrałem... i muszę ...
    przeprosić. Obiektyw przy zamówieniu kosztował 3300zł - teraz po
    perypetiach złotówki kosztuje u nich 4080zł.
    Odbieram obiektyw i co widzę :) obowiązuje cena zamówienia :). Trochę
    denerwowało mnie kolejne przekładanie odbioru sprzętu, braki w Nikon
    Polska... na ale doczekałem się... sprzęt mam po starej cenie.. teraz
    tylko zabawa z Nikkor 80-200 :) Polecam sklep w Tarnowskich
    Górach... :)

  • 16. Data: 2009-02-21 12:15:53
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-09 21:17:39 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said: