  • 1. Data: 2009-02-05 11:14:38
    Temat: Nikon Polska
    Od: belferek <r...@g...com>

    Zamówiłem sprzęt w sklepie internetowym 8 stycznia... kazali czekać na
    obiektyw, bo inwentaryzacja, brak zamówień itd. w Nikon Polska...
    dziś zadzwonili... i co... sprzętu nie ma w Polsce, Nikon nie wie
    kiedy będzie... proszę czekać może pod koniec lutego coś będzie...
    Jak sprawdzić, czy faktycznie Nikon Polska ma problem ze sprzętem...,
    czy to raczej sklep robi mnie w balona...
    Chodzi o Nikkor 80-200... oferowali tamrona 70-200 (ostatnie
    egzemplarze). Mam jakieś wrażenie, że chcieli bym brał to co jest a
    nie czekał na to co zamówiłem...

  • 2. Data: 2009-02-05 13:21:29
    Temat: Re: Nikon Polska
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    belferek pisze:
> [...]
    > Chodzi o Nikkor 80-200... oferowali tamrona 70-200 (ostatnie
    > egzemplarze). Mam jakieś wrażenie, że chcieli bym brał to co jest a

    Trzeba było dać zaliczkę lub opłacić z góry, to by musieli się wywiązać
    w odpowiednim czasie z zamówienia lub oddać z nawiązką. Nauczyłoby to
    ich czegoś może.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 3. Data: 2009-02-05 13:23:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    belferek wrote:
> [...]
    > dziś zadzwonili... i co... sprzętu nie ma w Polsce, Nikon nie wie
    > kiedy będzie... proszę czekać może pod koniec lutego coś będzie...

    Chodzą plotki że Nikon może jeszcze podnieśc ceny. Pewnie kupili te szkła po
    cenach z grudnia i teraz chcą na nich zbić jak największą kasę.

  • 4. Data: 2009-02-05 13:38:20
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba było dać zaliczkę lub opłacić z góry, to by musieli się wywiązać w
    > odpowiednim czasie z zamówienia lub oddać z nawiązką. Nauczyłoby to ich
    > czegoś może.

    Mówisz o zadatku, nie o zaliczce.

  • 5. Data: 2009-02-05 16:42:41
    Od: Mariusz Jaśtak <m...@g...com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > --
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    pewnie masz rację

    --
    pozdrawiam

    Ya$

  • 6. Data: 2009-02-05 19:31:56
    Od: usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    belferek pisze:
> [...]
    > Chodzi o Nikkor 80-200... oferowali tamrona 70-200 (ostatnie
    > egzemplarze). Mam jakieś wrażenie, że chcieli bym brał to co jest a

    zapytaj w imfoto

    u.u.

  • 7. Data: 2009-02-05 22:14:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-05 12:14:38 +0100, belferek <r...@g...com> said:

    > Chodzi o Nikkor 80-200... oferowali tamrona 70-200 (ostatnie
    > egzemplarze).

    Znaczy co?
    Nikon Polska, oferuje Tamrona? Zamiast Nikkora?
    A w instrukcjach jak wół stoi, że używanie akcesoriów innych firm może
    spowodować uszkodzenia nie podlegające naprawom gwarancyjnym.
    :D
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-02-06 08:05:46
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    JA pisze:
    > Znaczy co?
    > Nikon Polska, oferuje Tamrona? Zamiast Nikkora?

    Czytaj dokladniej -- nie Nikon Polska, tylko sklep. :)
    NP jest wspominany tylko jako dostawca sprzetu Nikona dla sklepu.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 9. Data: 2009-02-06 08:20:15
    Od: belferek <r...@g...com>

    No i wszystko jasne:
    "Otrzymałem informację, że obecnie nie mamy na stanie obiektywu
    JAA762DA 80-200 mm F/2,8D ED AF -  77 mm (cena sugerowana: 4 180 / 5
    099). Czas realizacji zamówienia, od momentu wpłynięcia do Nikona, to
    14 dni." - odpowiedź Nikon Polska
    "Kontaktowaliśmy się z firma Nikon z zapytaniem o wyżej wymieniony
    obiektyw. Niestety w danym momencie obiektyw jest niedostępny , jak
    również nie potrafiono nam określić kiedy zostanie wznowiona
    dostępność. Niestety mogę przekazać żadnych dodatkowych informacji.
    Mamy nadzieje że ta sytuacja niebawem się zmieni." odpowiedź e-
    cyfrowe.pl
    "Witam. Niestety nikt go nie ma i nie wiadomi kiedy bedzie." -
    fotoklik.pl
    "Niestety nie mamy informacji kiedy pojawi się obiektyw, faktycznie w
    Nikonie nie ma obiektywów w tyj chwili." - cyfrowe.pl

    Czyżby to Nikon chciał sobie poczekać aż euro osiągnie 5zł? Z
    informacji uzyskanych w sklepach jest problem z wieloma obiektywami
    Nikona...
    Swoją drogą.. zamawiałem po 3300zł, teraz w tym sklepie chcą 4080zł...
    co prawda piszą mi, że gwarantują cenę zamówienia... wiec zobaczymy co
    będzie...

  • 10. Data: 2009-02-06 09:37:33
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    belferek pisze:
    > Swoją drogą.. zamawiałem po 3300zł, teraz w tym sklepie chcą 4080zł...
    > co prawda piszą mi, że gwarantują cenę zamówienia... wiec zobaczymy co
    > będzie...

    Bo prawdopodobnie na tych podwyżkach co ostatnio to się nie skończy.
    Złotówka maleje na pysk, ceny więc importowanego będą tylko rosnąć i to
    mocno.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \