  • Data: 2011-04-26 17:35:51
    Temat: Re: Nikon P500
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-26 13:57, Krzysztof Chajęcki pisze:

    >[...]
    >[...] wzdycham do futhera który
    > pojawił się w HS-10 (automatyczne przełączanie na wizjer przy zbliżeniu
    > aparatu do twarzy) ale wiedziałem co brałem.... Do jakości zdjęć nie mam
    > uwag, a wręcz powiem, że przerosły moje oczekiwania :-).

    Jeśli w wykonaniu z HS-10 to nie ma do czego wzdychać - działa to an
    tyle niepewnie że po kilku próbach wyłączyłem. Dziwi mnie, że Fuji tak
    skopało te funkcję - w starej mInolcie A2 działa to świetnie. Zresztaw
    ogóle wizjer HS-10 jest kiepski - obraz jak przez dziurkę od klucza. na
    szczęście lupka na LCD firmy Meike robi z niego coś w rodzaju
    odchylanego EVF - i daje się rozsądnie pracować.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)