  • 1. Data: 2009-03-16 10:11:27
    Temat: Nikon LS9000ED przestał działać - pomocy :(
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    Witam!

    Mój stareńki LS-9000ED nagle odmówił współpracy - zeskanowane negatywy
    małoobrazkowe nagle wyszły "w paski", a pozostałych ramek wogóle nie
    rozpoznaje. Czy zna ktoś jakiegoś speca w Krakowie, który bawi się w
    naprawę Coolscanów, czy pozostaje tylko rozwiązanie desperackie -
    serwis Nikona na ul. Postępu w Warszawie?

  • 2. Data: 2009-03-16 10:22:58
    Temat: Re: Nikon LS9000ED przestał działać - pomocy :(
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-16 11:11:27 +0100, Czornyj <m...@c...pl> said:

    > Mój stareńki LS-9000ED nagle odmówił współpracy - zeskanowane n
    > egatywy
    > małoobrazkowe nagle wyszły "w paski", a pozostałych ramek wogóle ni
    <http://www.skanowanie-35mm.pl/Varia/paski.jpg>
    Takie?

    > rozpoznaje. Czy zna ktoś jakiegoś speca w Krakowie, który bawi się
    > naprawę Coolscanów, czy pozostaje tylko rozwiązanie desperackie -
    > serwis Nikona na ul. Postępu w Warszawie?
    Jeśli takie jak wyżej to napisz do mnie na priv.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-03-16 10:35:00
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    Niestety, trochę inne:

    http://members.chello.pl/m.kaluza/pasken.jpg

  • 4. Data: 2009-03-16 10:38:18
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-16 11:35:00 +0100, Czornyj <m...@c...pl> said:

    > Niestety, trochę inne:
    >
    > http://members.chello.pl/m.kaluza/pasken.jpg

    Faktycznie inne. Tak czy siak skrobnij na priv, to opiszę Ci całą moją
    walkę z serwisem Nikona, może Ci się przydać.
    IMHO, tylko serwis nikona da radę. Mam znajomego z LS8000ED, w którym
    jest uszkodzenie mechaniczne i "autoryzowany" serwis ale nie Nikon
    Polska, od trzech miesięcy nie może zdobyć jednej ułamanej wajchy.

  • 5. Data: 2009-03-16 10:40:40
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > jest uszkodzenie mechaniczne i "autoryzowany" serwis ale nie Nikon
    > Polska, od trzech miesięcy nie może zdobyć jednej ułamanej wajchy.

    Moze znajmomy chce LS8000 na czesci? Mam takowego ;)
    Moj ma problemy z laczem f-wire, podobno znany problem.
    Wysylac do Nikona jakos mi sie nie chce, wiec stoi...

  • 6. Data: 2009-03-16 11:05:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-16 11:40:40 +0100, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> said:

    > Moze znajmomy chce LS8000 na czesci? Mam takowego ;)
    > Moj ma problemy z laczem f-wire, podobno znany problem.
    > Wysylac do Nikona jakos mi sie nie chce, wiec stoi...

    A przekażę.
    Dam mu namiary na Ciebie, prywatnie się dogadujcie.